Web Analytics Made Easy - Statcounter

سن پیر از دو سال پیش و پس از پیروزی برابر مایکل بیسپینگ و کسب عنوان قهرمانی میان‌وزن دیگر مبارزه نکرده است.

طرفداری - بر اساس گفته‌های مربی جورج سن پیِر، این اسطوره هنرهای رزمی ترکیبی قصد دارد یک‌بار دیگر وارد اوکتاگون شود یک مگافایت برابر حبیب نورماگومدوف یا کانر مک‌گرگور برگزار کند.

سن پیر دو سال پیش در یک دیدار تاریخی مایکل بیسپینگ بریتانیایی را بر سر کمربند میان‌وزن سازمان UFC شکست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سن پیر تا قبل از آن، به مدت چهار سال از مسابقات دور بود. این مبارز باسابقه کانادایی که هم‌اکنون 38 ساله شده، به‌تازگی از یک بیماری گوارشی بهبودی پیدا کرده است و حالا آماده بازگشت به قفس است. فیراس زهابی، مربی سن پیر به میرر گفته است:

جورج اکنون وضعیت خوبی دارد و بین جنبه‌های مختلف زندگی خود تعادل ایجاد کرده است. اگر بخواهد برای بازگشت به دسته سبک‌وزن تلاش کند باید این تعادل را کنار بگذارد و حجم زیادی از مصرف انرژی و آماده‌سازی را تجربه کند. او برای بازگشت به وزن 70 کیلوگرم به شش ماه تمرین نیاز دارد. فکر نمی‌کنم که جورج برای این کار آماده باشد. به‌نظرم او تنها برای یک مبارزه بزرگ بازخواهد گشت، مثل یک مگافایت. به عنوان قهرمانی هم نیازی ندارد. برای یک ابرمبارزه تنها دو اسم (نورماگومدوف و مک‌گرگور) وجود دارند که در حد او هستند.

جورج سن پیر از سال 2002 تا 2013 به‌صورت حرفه‌ای مبارزه می‌کرد و در همین دوره سه قهرمانی دسته نیمه‌سبک‌وزن را تجربه کرد. سن پیر دارای رکورد 25 پیروزی و 2 شکست است. حبیب نورماگومدوف نیز اخیرا در برابر داستین پوریه از کمربند سبک‌وزن خود دفاع کرد. او یک سال پیش در بزرگترین مبارزه تاریخ یو اف سی، کانر مک‌گرگور را وادار به تسلیم کرد. حبیب احتمالا در ابتدای سال جاری میلادی برابر تونی فرگوسن قرار بگیرد و کانر مک‌گرگور نیز در سال 2020 با جاستین گیجی مبارزه کند. اخیر صحبت‌هایی از مبارزه مجددا این دو با یکدیگر بوده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بختیاری زاده پیرامون آخرین وضعیت فروش آنلاین میوه و سبزیجات در شهر تهران اظهار کرد: فروش آنلاین میوه و سبزیجات از ۲۱ بهمن سال گذشته در شهر تهران آغاز شده است. البته این طرح به صورت پایلوت در بعضی مناطق پیشتر شروع شده بود تا نقاط ضعف و قوت طرح احصا شود.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد:  هزینه ارسال  برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰قلم کالا) ۲۴هزار و پانصد تومان است.

امکان مرجوعی میوه و سبزیجاتی که از نظر کیفیت مشکل دارند، وجود دارد

وی با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که  میوه‌ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل‌ قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

مهدی بختیاری ادامه داد: در صورتی که فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی؛ نیمه اول امسال

وی در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و سیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم ان‌شاء الله در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تأکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است‌.

زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روزهای تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵ ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپراپلیکیشن «شهرزاد» و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

یکی از مزایای خرید آنلاین از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران صرفه جویی در وقت و همچنین کاهش ترافیک برای شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد/ استوری جالب هوتن شکیبا