Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری شامگاه چهارشنبه در گزارش ویژه خبری اظهار داشت: امسال برای اربعین حسینی تمهیدات لازم فراهم شده و کاملاً با سال های گذشته متفاوت است چرا که پیش بینی می شود نزدیک به ۴ الی ۵ میلیون نفر از مرزهای چهارگانه جمهوری اسلامی ایران تردد خواهند کرد و از این تعداد،  ۶۵ الی ۷۰ درصد  از مرز مهران عبور می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما به عنوان مجموعه نیروی انتظامی در آماده‌باش کامل هستیم و یکی از اقدامات مهم و اساسی ما شدآمدی زائران اربعین حسینی است که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر پایش لحظه به لحظه محورهای مواصلاتی به صورت هوشمند، حضور پلیس در مسیر ها و جاده ها پر رنگ است و ایستگاه هایی را در مسیر به صورت محوری و سواره مستقر کردیم.

وی یادآور شد:  در حوزه کنترل جمعیت زائران،  تقسیم وظایف در فرماندهی انتظامی شهرستان هایی تابعه انتظامی استان ایلام  انجام گرفته است تا اگر طرف عراقی قادر به کنترل جمعیت زائران نبود ،بتوانیم با توقف آنان  در پشت مرزهای استان و  پس از آمادگی کشور میزبان آنها را به پایانه مرزی اعزام کنیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسئولان کشوری اتباع خارجه بایستی از مرزهای شلمچه و چذابه تردد کنند و از ورود آنها به پایانه مرزی مهران جلوگیری می شود.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود زائران عزیز حتماً با گذرنامه معتبر در مرز حضور پیدا کنند و در طول مسیر به توصیه های پلیس و تابلوهای راهنما توجه کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز و انجام حرکات حادثه ساز خودداری کنند و هر جا که خواب بر آنها غالب شد در موکب های پیش بینی شده استراحت، وسپس ادامه مسیر دهند.

سردار  یاری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته ناجا ، به اقدامات  چند سال گذشته پلیس استان اشاره کرد و گفت: در سه سال گذشته ،نزدیک به ۱۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردیم که این مقدارمواد، زنگ خطری برای خانواده هاست که می‌طلبد خانواده های عزیز در مراقبت از فرزندان خود هوشیار باشند.

وی افزود: در حوزه سرقت اقدامات خوبی را انجام دادیم و تمام توان خود را به این امر به صورت شبانه روز معرفی کرده ایم و ماه عسل آن کاهش سرقت و کسب رتبه برتر کشوری در این زمینه است.

سردار یاری تصریح کرد: صنوف مختلف و مردم عزیز با استفاده از سیستم های ایمنی و ضد سرقت می توانند ما را در کاهش بیشتر سرقت ها کمک کنند.

وی گفت: در حوزه مبارزه با اراذل و اوباش نیز با اجرای طرح های مختلف امنیت اجتماعی و اخلاقی و فعال کردن گشت های پلیس در تفرجگاه ها و پارک ها اجازه خودنمایی به این افراد داده نشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد هفته ناجا امسال به عنوان پلیس هوشمند امین مردم نام گذاری شده است که امروز ‌ این هوشمندی را در نیروهای انتظامی  با استفاده از سیستم های نرم افزاری همانند پلیس ناظر برای مبارزه با بدحجابی، پلیس همراه برای ثبت تخلفات هوشمند، پلیس آگاهی برای شناسایی خودروهای مسروقه و پلاک خوان می بینیم.

وی افزود:  علاوه بر این سیستم ها که بر روی تلفن های همراه هوشمند  و امن کاربران پلیس نصب شده است سایر سیستم های نرم افزاری ثابت نیز در طول محورهای مواصلاتی نصب  که به صورت شبانه روز تخلفات را ثبت و برای متخلفان قبض جریمه صادر می کند.

کد خبر 4735674

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 مرز مهران ایلام اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز گرگان اجلاس جاده ابریشم گردشگری بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسینی افزود: در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راهها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محورهای مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد

وی اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محورها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محورهای شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • ۳ تصادف در محورهای مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند