Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@09:34:05 GMT

حمایت مسئولان از فعالیت‌های فرهنگی ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۶۴۷۳

حمایت مسئولان از فعالیت‌های فرهنگی ضروری است

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد گرگان، عصر امروز با برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم باغشنی مسئول سابق دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد ذوالفقاری به عنوان مسئول جدید این نهاد معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسنعلی مازندرانی مسئول نهاد نهایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان، مبلغان نهاد، رؤسای دانشگاه‌های آزاد استان، جمعی از مسئولان استانی و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در سالن اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان حضوور داشتند.

مسئول نهاد نهایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان در این مراسم گفت: هدایت، نظارت و حمایت از فعالیت‌های دانشگاه به‌ویژه در حوزه فرهنگی از وظایف دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها است.

مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان نیز در این دیدار عنوان کرد:بعد از ذکر خداوند، مرگ بهترین ذکر است؛ چراکه انسان با یادآوری مرگ بهتر عمل می‌کند.

باغشنی از برگزاری جلسات ضیافت اندیشه و کرسی‌های آزاداندیشی در باب علوم اسلامی، آسیب‌ها و چالش‌های جمهوری اسلامی و فعالیت‌های اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در قالب برگزاری جلسات قرآن و پیگیری امور مربوط به نهاد و مسجد را از مهم‌ترین اقدامات خود عنوان کرد.

ذوالفقاری مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان نیز در این آیین تشریح کرد: فرهنگ، هوای تنفس جامعه است؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، اگر دانشگاه اصلاح شود جامعه اصلاح خواهد شد و عدول از فرهنگ خسارت‌هایی در پی دارد که خسارتش بیشتر از جنگ است.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور نیز در این مراسم توضیح داد: اگر امروز عزت، استقلال و عظمت داریم، مرهون خون شهداست.

تقوی یادآور شد: در روایتی زیبا از امام معصوم(ع) داریم که می‌فرماید: ما همه کشتی نجات هستیم؛ اما کشتی حسین سریع‌ترین کشتی به ساحل نجات است؛ چراکه امام حسین(ع) یاد داد که برای دفاع از دین چه باید کرد، باید از همه هستی گذشت و این امر موجب شده امروز شاهد باشیم که اربعین به یک رخداد بین‌المللی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

188 / 188 مسئول نهاد نهایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان حسنعلی مازندرانی فعالیت‌های فرهنگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فعالیت های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسین صفوی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان و جمعی از معاونین، مدیران و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد حسین صفوی در این مراسم با تشکر از تلاش‌های محمد دوستار در زمان تصدی پست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، اظهار کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افتخار دارد که خیلی پرقدرت روی پای خود ایستاده و نگاهی روشن‌تر از گذشته با توجه به استراتژی از پیش تعیین شده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به آینده دارد.

وی ادامه داد: باید بدانیم وقتی مسئولیتی را قبول می‌کنیم و قدرتی را به امانت و موقت داریم باید این قدرت خدایی باشد، انتظار می‌رود که از این قدرت در مسیر خودش و بهینه استفاده شود این امانتداری و پیمانی را که خواهیم داشت باید به آن عمل کنیم، عمل به این مسئولیت دارای پیروزی است؛ چراکه پیروزی آن بوده که به ماموریتی که برعهده ماست به خوبی عمل کنیم. همه اعضای این تیم وظیفه همراهی با سرپرست تیم و فرمانده را دارند تا این استراتژی به خوبی و سرعت بالاتری به جلو سوق داده شود.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان با آرزوی موفقیت برای مجتبی ملکی‌چوبری به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، افزود: وی مدیری جوان، مؤمن، کارآمد و انقلابی بوده که امیدواریم با حضور وی در این مسیری که دوستار ریل گذاری کرد با سرعت بیشتری حرکت کنند و هدفی که شایسته دانشگاه آزاد اسلامی است به آن برسیم.

افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز گفت: در طول مدت تصدی دوستار افتخارات زیادی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مانند کسب مقام در جشنواره امامت و مهدویت، رویدار صدرا و ... داشتیم که به همت و تلاش و درایت دوستار اتفاق افتاد.

مجتبی ملکی‌چوبری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تحول آفرین و مأموریت گراست که این مأموریت‌ها و رخداد‌هایی که قرار است در سال ۱۴۰۳ اتفاق بیافتد و سکوی مبدل دانایی به توانایی بوده که باید در عرصه عمل هم نشان داده شود.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته با داشتن زیرساخت‌های لازم در زمینه‌های علمی، فرهنگی و. آغاز به اقدامات مختلفی در راستای افزایش تولیدات علمی و فرهنگی کرده که با توجه به فرمایشات حضرت آقا و شعار دانشگاه آزاد اسلامی به سمتی حرکت کنیم که همه حوزه‌ها دارای جهش خوبی باشند.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز علمی مولود انقلاب بوده، توجه به مقوله حجاب و عفاف اولویت کار در دانشگاه است و در این باره استادان، کارکنان و دانشجویان باید در مقوله حجاب و عفاف کوشا بوده و برای اینکه فضای دانشگاه حال و هوای اسلامی و انقلابی داشته باشد باید از استاندارد‌های مناسبی استفاده کرد که این مهم همت و همدلی همگان را در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان طلب خواهد کرد.

به گزارش آنا، در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های محمد دوستار در سمت رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است