Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:48:50 GMT

والورده: نیمه دوم همه چیز را عوض کردیم

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۶۸۷۰

والورده: نیمه دوم همه چیز را عوض کردیم

ارنستو والورده سرمربی بارسا پس از برتری 2-1 بر اینتر به تمجید از تلاش بازیکنانش در نیمه دوم پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیداری که ابتدا با یک گل از اینتر عقب افتاده بود، توانست به لطف دبل سوارز برنده از زمین خارج شود. بارسا نیمه اول بسیار بدی را پشت سر گذاشت ولی در نیمه دوم رنگ عوض کرد و با درخشش مسی و سوارز باخت را به برد تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« گل زودهنگام اینتر اعتماد به نفس این تیم را دو برابر کرد و کار برای مان مشکل شد. اینتر در ضد حملات تیمی بسیار کشنده است و تیم صدرنشین ایتالیاست. آنها کار را برای ما بسیار سخت کردند ولی در نیمه دوم بسیار بهتر شدیم و توانستیم روند را تغییر دهیم. بین دو نیمه اشتباهات را توضیح دادم و توصیه هایی داشتم برای اینکه روند بدمان در نیمه اول عوض شود اما در نهایت بازیکنان درون زمین هستند که همه چیز را تغییر می دهند. معتقدم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم.»

 

 

 

 

والورده در ادامه گفت:« اینتر نیمه اول شانس های خوبی داشت و ما هم می توانستیم به گل برسیم ولی نیمه دوم در اختیار ما بود. نقطه ضعف ما در نیمه اول این بود که در خط حمله قاطعیت لازم را نداشتیم. با بوسکتس، دی یونگ و آرتور بازی را تحت کنترل داشتیم ولی نمی توانستیم فضاهای خالی را پیدا کنیم. نمی توانستیم در مترهای آخر موفق عمل کنیم ولی نیمه دوم از جلو اینتر را پرس کردیم و زمانی که از دروازه ما فاصله گرفتند، توانستیم بازی باخته را با پیروزی عوض کنیم.»

 

ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟

همشهری آنلاین: تیم آلگری در بازی برگشت نیمه‌نهایی، با گل دیرهنگام میلیک ۲ بر یک شکست خورد و به لطف پیروزی در بازی رفت، در مجموع ۳ بر ۲ برنده شد. این تیم لیگ را به اینتر باخته و هواداران هم از عملکردش چندان دل خوشی ندارند. باشگاه، به‌صورت رسمی از مربی خود حمایت می‌کند و حتی قبل از همین بازی هم دوباره از آلگری حمایت کرد اما همه‌ و طبیعتا خود آلگری هم می‌دانند که کار تمام شده. حتی گفته می‌شود که کار با تیاگو موتا هم تمام‌شده و بازیکن سابق اینتر، قرار است در انتهای فصل، جایگزین آلگری شود.

همه اینها یعنی اینکه آلگری تنها یک فرصت دارد که دست‌کم جایگاه خود را در بین هواداران ترمیم کند و با خاطری خوب از تورین برود. شیوه جدایی آلگری، مسئله‌ای است که حتی در باشگاه هم به آن فکر می‌شود و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند که باشگاه می‌خواهد پس از پایان فصل، با آلگری بنشیند و درباره شیوه جدایی و کارهای اداری آن صحبت کند. آلگری پیش از بازی برگشت با لاتزیو، در پاسخ به خبرنگاران درباره آینده‌اش در یووه گفته بود که این باشگاه است که باید در این‌باره تصمیم بگیرد. جدایی آلگری، علاوه بر هواداران ناراضی، احتمالا بهترین خبر برای فدریکو کیه‌زا خواهد بود چون لا گازت دلو اسپرت گزارش داده که درصورت ماندن آلگری، این بازیکن تورین را ترک خواهد کرد.

کد خبر 847093 برچسب‌ها لیگ سری A ایتالیا ویژه ورزشی تیم یوونتوس مربیان فوتبال جهان

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • خلاصه بازی میلان ۱ - ۲ اینتر؛ یک طرفه‌ترین دوران شهر میلان + ویدئو
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • خلاصه بازی میلان 1-2 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس