Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در احکامی جداگانه «غلامرضا پناه» را به عنوان معاون توسعه مدیریت و «حجت الله میرزایی» را به عنوان معاون امور اقتصادی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، متن حکم محمد شریعتمداری، به غلامرضا پناه به شرح ذیل است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت « معاون توسعه مدیریت و منابع » وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت به ضرورت نهادینه سازی اصول مدیریت مشارکتی، انتظار دارم نسبت به تحقق عدالت سازمانی از طریق ایجاد فرصت های برابر شغلی و تعیین ساز و کارهای انگیزشی جبران خدمت و حقوق و مزایای کارکنان به منظور استقرار نظام هماهنگ متناسب با سطح وزارتخانه های برخوردار اقدامات موثری را بعمل آورید.

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و با  رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

از جمله سوابق غلامرضا پناه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
عضو موظف هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار ( از 14/10/96 تاکنون)، معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد، مشاور معاون وزیرتعاون،کار ورفاه اجتماعی، مسئول دبیرخانه شورای عالی کار وزرات  تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، مسئول دبیرخانه شورای عالی حفاظت فنی وزرات  تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، رئیس هیات مدیره شرکت پیشگامان صنعت و کشاورزی کوثر دنا و رئیس هیات مدیره شرکت سامان نور کوثر اشاره کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شریعتمداری همچنین در حکمی دیگر «حجت الله میرزایی » را به عنوان معاون امور اقتصادی این وزارتخانه منصوب کرد که در متن حکم محمد شریعتمداری خطاب به میرزایی آمده است:
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت  « معاون  امور اقتصادی » وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب می شوید.

با عنایت به ضرورت حاکم سازی منطق اقتصادی در سیاستگذاری ها و اهمیت انجام اصلاحات ساختاری، انتظار دارم ضمن بهره گیری از کارآمدترین راهکارها و ابزارهای موجود، تعاملات موثر با نهادهای ذیربط و مجموعه سازمان های وابسته، نسبت به راهبری هرچه شایسته تر سیاست های اقتصادی وزارتخانه اقدامات موثرتری را به عمل آورید.

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)  و با  رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

حجت الله میرزایی ، دکترای اقتصاد است و از جمله سوابق وی می توان به عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی از ۱۳۷۷
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷، معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶، معاون دانشگاه علامه طباطبایی ۱۳۸۱-۱۳۸۳، معاون استانداری سیستان و بلوچستان ۱۳۷۶ و مدیر طرح توسعه محور شرق ۱۳۷۶-۱۳۸۰ اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب روستای فهرج یزد به عنوان روستای هدف گردشگری

محمد علی شاه‌حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در نشست با جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی استان یزد، روستای فهرج را یکی از روستا‌های باقابلیت جذب گردشگر دانست و گفت: محور فرهنگی- تاریخی این روستا که از آب انبار حسینیه تا قلعه فهرج است هزارسال امتداد دارد و این محور یکی از بی‌نظیرین محور‌های گردشگری روستایی است که در سال ۸۹ در فهرست میراث ملی به ثبت رسید.
 
وی با عنوان اینکه گردشگری روستایی تحت‌تأثیر منابع فرهنگی، طبیعی، تاریخی، نواحی روستایی به‌عنوان یک کالا فرهنگی گردشگری قابل‌عرضه است، اظهار داشت: روستا‌ها یکی از مقاصد مهم گردشگری به شمار می‌آیند و به دلیل جذابیت‌های خاصی که دارند سالانه علاقه‌مندان و مسافران زیادی را به خود جذب می‌کنند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با بیان اینکه ایجاد گردشگری روستایی باعث ثبات در اشتغال، پویایی در تجارت و برابری درآمد بین ساکنان مناطق شهری و روستایی می‌شود، گفت: این صنعت بکر ظرفیت‌های زیادی دارد و می‌تواند برای کسب درآمد، اشتغال‌زایی و ایجاد تغییرات مثبت در درآمد روستاییان اثرگذار باشد.
 
شاه‌حسینی با اعلان اینکه مهم‌ترین عاملی که باعث رونق گردشگری روستا‌ها می‌شود، وجود زیرساخت‌ها است، گفت: برای توسعه گردشگری روستا‌ها باید زیرساخت‌های لازم گسترش پیدا کرده و موردتوجه قرار گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه ایجاد بوم‌گردی‌ها از جمله مواردی است که باید در روستا‌ها موردتوجه قرار گیرد، افزود: مردمی که به این مناطق می‌روند انتظار دارند مکان‌های برای استراحت شبانه، جاده دسترسی مناسب، اماکن رفاهی و بهداشتی و وجود مکان‌هایی برای کمپینگ و آلاچیق‌های مناسب برای استفاده مردم وجود داشته باشد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد بیان کرد: مواردی، چون رویش گیاهان دارویی یا صنعتی، جاذبه‌های کوهستانی و جنگلی، میراث تاریخی، وجود امامزاده‌ها و میراث باستانی از جمله ملاک‌های انتخاب یک روستا به‌عنوان روستای هدف گردشگری است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • انتخاب روستای فهرج یزد به عنوان روستای هدف گردشگری
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد