Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:18:26 GMT

توصیف عجیب هم‌تیمی: «سیلوا» کند و لاغر بود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۷۸۸۱

توصیف عجیب هم‌تیمی: «سیلوا» کند و لاغر بود

به گزارش خبرگزاری مهر، جو هارت، دروازه‌بان انگلیسی مدعی شده زمانی که داوید سیلوا به تازگی به تیم فوتبال منچسترسیتی ملحق شده بوده، او را نمی‌شناخته و دلیلش این بوده که این بازیکن لاغر و کند بوده است.

سیلوا در سال ۲۰۱۰ در ازای ۳۰ میلیون یورو از والنسیا به سیتی ملحق شد. اما هارت، ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس، مدعی شده با وجود این که سیلوا به اسپانیا در راه رسیدن به قهرمانی دنیا در سال ۲۰۱۰ کمک زیادی کرده بود، او را نمی‌شناخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره اسپانیایی که ۹ فصل در لیگ جزیره و در سیتی حضور داشته توانسته با این تیم ۱۳ عنوان قهرمانی به دست آورد.

هارت در گفتگو با مارکا این چنین گفته است: وقتی او آمد نمی‌دانستم کیست. قیمتش ۲۵ میلیون پوند بود، لاغر بود، کند بود و تنها می‌توانست با پای چپش بازی کند. حتی نمی‌دانست پست بازی کردنش کجاست. اما دوست داشتنی به نظر می‌آمد. بلد هم نبود انگلیسی صحبت کند، اما همت و پشتکارش عالی بود.

هارت در ادامه گفت: او در همه نقاط زمین عالی بود، به جز قد کوتاهش هم هیچ نکته منفی‌ای نداشت. سیلوا پاس گل می‌دهد، گل می‌زند، بازی‌سازی می‌کند و به طور کل عالی است.

کد خبر 4734422

منبع: مهر

کلیدواژه: داوید سیلوا منچستر سیتی لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد جام حذفی مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان آندره استراماچونی والیبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین

صالح حردانی به بازی استقلال برابر شمس آذر قزوین می‌رسد.

طرفداری | وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد.

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • (عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • وزیر دارایی اسرائیل شرایط اقتصادی تل آویو را وخیم توصیف کرد
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • ستارگانی که به سرعت لاغر می‌شوند
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال