Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های نظام قانونگذاری از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در جلسه اخیر هیئت رئیسه درباره سیاست‌های ابلاغی بحث و تبادل نظر شد و رئیس مجلس نیز ماموریت‌های لازم را برای اجرای این سیاست‌ها به کمیسیون مربوطه ابلاغ کرده است.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن سیاست‌های نظام تقنینی نیازمند به تغییر در بخش‌هایی از آئین‌نامه داخلی پارلمان است، افزود:، بنابراین در همین راستا کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی اقداماتی را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه بخشی دیگر از روند اجرای سیاست‌های ابلاغی نظام تقنینی بر عهده فراکسیون‌های سیاسی مجلس است، ادامه داد: در همین باره با عارف رئیس فراکسیون امید و کاظم جلالی رئیس فراکسیون مستقلان ولایی و مرکز پژوهش‌های مجلس مذاکراتی صورت گرفته و مقرر شد تا هماهنگی‌هایی بین همه بخش‌ها صورت گیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس یادآور شد: فراکسیون نمایندگانی ولایی مجلس نیز در بیانیه‌ای از این اقدام استقبال و آمادگی خود برای اجرای سیاست‌های نظام تقنینی را اعلام کرد. به زودی جلسه مشترکی بین سران سه قوه و با حضور آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان برگزار می‌شود تا موانع پیش رو در اجرای سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری بررسی و برطرف شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سران سه قوه آیت الله جنتی قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی عازم اسلام‌آباد شد.

بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور کاشت نهال توسط رئیسی و شهباز شریف خوش‌آمدگویی مقامات کشوری پاکستان به رئیسی خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان از کابینه دولت ایران دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان

دیگر خبرها

  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد؛ نمره ضعیف کشور در برخی شاخص های محیط زیستی
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان