Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@20:26:32 GMT

مدیران خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۸۳۱۷

به گزارش خبرنگار ایلنا، نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با حضور سیدمحسن دلبری مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امرایی کارشناس معین امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اصغری رئیس و اعضای شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی بانک رفاه کارگران مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: هدف اصلی ما همدلی و هم‌افزایی در جلسات شورای هماهنگی است و در حال بازنگری دستورالعمل شورای هماهنگی وزارت تعاون هستیم و در این بخش به نظر کارشناسی اهمیت می‌دهیم.

دلبری با اشاره به اینکه اولویت ما حفظ آرامش در جامعه است، تصریح کرد: بخش اعظمی از افراد جامعه از طیف‌ها و طبقات مختلف اجتماعی از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌مند هستند.

وی گفت: مدیران باید از روش‌های مختلف، اقدامات و فعالیت‌های دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

دلبری افزود: مدیران باید با حضور در بین مردم، مساجد، تریبون نماز جمعه و جلسات متعدد، خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند و به صورت مستمر، برنامه‌های این وزاتخانه را به مردم گزارش دهند.

وی با اعلام اینکه با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستگاه‌ها و مدیرانی که در جشنواره شهید رجایی برتر شدند، از آنها قدردانی می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها ایده بسیاری خوبی است که در مازندران اجرا شده و این مهم را به سراسر کشور تسری می‌دهیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اعضای شورای دولت کارشناسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در درباره علت مطرح نشدن سوال نمایندگان از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: نماینده سوال کننده از طرح سوال انصراف داده‌اند. سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر