Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@02:15:59 GMT

مشخصات میان رده جدید موتورولا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۸۳۱۹

مشخصات میان رده جدید موتورولا اعلام شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت موتورولا در سال جاری چهار گوشی از خانواده G Moto، سه گوشی از خانواده One-series، دو گوشی از خانواده Moto E و یک گوشی از سری Moto Z را وارد بازار کرده است؛ همین موضوع نشان می‌دهد شرکت موتورولا قصد دارد از این طریق دوباره وارد عرصه رقابت با شرکت مطرح فعلی بازار موبایل شود؛ اما ظاهرا شرکت موتورولا به عرضه این ۱۰ گوشی در سال جاری اکتفا نکرده است و قصد دارد گوشی جدیدی را نیز وارد بازار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند هفته پیش اطلاعاتی درباره گوشی جدید موتورولا که Motorola One Macro نام دارد منتشر شد که صحت آن توسط موتورولا تایید نشده بود، اما اکنون تصویری از این گوشی توسط یکی از فروشگاه‌های عربستان صعودی منتشر شده است که پس از انتشار این عکس شرکت، موتورولا دست به انتشار اطلاعات سخت افزاری این گوشی میان‌رده زد. گوشی جدید موتورولا دارای وضوح تصویر HD+ و در ابعاد ۱۹:۹ ساخته شده است.

در قاب پشتی این گوشی یک دوربین اصلی و جدا از سه دوربین متصل به یکدیگر این گوشی قرار داده شده است؛ دوربین اصلی دارای کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی، لنز‌های دیگر این گوشی شامل یک سنسور دو مگاپیکسلی برای بالابردن دقت بیشتر دوربین گوشی، یک سنسور دو مگاپیکسلی عمق و یک سیستم فوکوس لیزری می‌شود که به این ترتیب تصاویر با کیفیت بسیار بالایی گرفته خواهند شد. از دیگر موارد موجود در قاب پشتی این گوشی، می‌توان به وجود داشتن حسگر اثر انگشت روی لوگوی شرکت موتورولا اشاره کرد.

در این گوشی از سخت افزار میان‌رده استفاده شده و موتورولا از سی پی یو Snapdragon 660 در این گوشی استفاده کرده که دارای ۲ گیگابایت حافظه رم است. همچنین احتمال دارد موتورولا با اندکی تغییر در این CPU، حافظه رم دستگاه را تا ۳ گیگابایت افزایش دهد؛ حافظه داخلی این دستگاه نیز به احتمال زیاد ۳۲ گیگابایت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: برنامه‌ریزی اپل برای دستیابی به بیشترین فروش در هند

گوشی Motorola One Macro یقینا با اندروید ۹ وارد بازار خواهد شد، اما جزئی از خانواده Android One نخواهد بود و احتمالا اندروید آن ارتقا پیدا نمی‌کند. شرکت موتورولا هنوز قیمت یا تاریخ عرضه ایین گوشی را اعلام نکرده است و باید منتظر اعلام رسمی این شرکت بود.

انتهای پیام/

اطلاعات گوشی جدید موتورولا اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران،گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت که در بدو ورود به بازار موبایل بیش از ۱۰۰ میلیون قیمت خورده بود، فعلا ۹۵ میلیون ارزش دارد.

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه ۲۵۶ گیگ را می‌شود با بودجه‌ای در حد و اندازه ۷۰ میلیون خرید، اما کف قیمت آیفون ۱۳ معمولی که یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سال‌های گذشته است، به ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

قیمت آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ با پارت‌نامبر CH در این محدوده قرار می‌گیرد و یکسری از فروشنده‌ها بابت فروش آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت تا ۱۲۰ میلیون قیمت می‌گذارند.

ردمی A۲ پلاس شیائومی در طرف مقابل یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اقتصادی بازار است و این یکی با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قریب چهار میلیون تومان قیمت دارد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZZA

۱۲۰ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)