Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه ایرنا، علی بدر شکوهی در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان سراب، تعداد تفاهم نامه های امضا شده را ۱۶ مورد با رویکرد حمایت از اقشار در معرض آسیب مانند کودکان کار و زنان بی‌سرپرست، سامان‌دهی تکدی‌گری و ارائه خدمات به حاشیه‌نشینان در سطح آذربایجان شرقی اعلام کرد.

وی با تأکید بر ضرورت تدوین نقشه راه و برنامه عملیاتی برای رفع آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد می‌توانند نقش قابل ملاحظه‌ای در فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی شهروندان داشته باشند و ضروری است ادارات دولتی راه را برای استفاده از ظرفیت کنش‌گران اجتماعی و مدنی هموار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به عزم جدی دولت تدبیر و امید برای تقویت همبستگی اجتماعی و پویایی فرهنگی در سطح جامعه، افزود: به‌رغم محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه، بودجه قابل توجهی توسط وزارت کشور برای مقابله با آسیب های اجتماعی اختصاص یافته است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی، رفع مشکلات کشور را در گرو همکاری و تعامل نزدیک مردم و مسئولان دانست و بر آمادگی اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری برای حمایت از تلاش‌هایی که برای ارتقای فرهنگ و همبستگی اجتماعی در سطح استان صورت می گیرد تاکید کرد.

فرماندار سراب نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از وضعیت شهرستان در حوزه اجتماعی و فرهنگی، بر ضرورت همکاری و هم افزایی مردم و مسئولان برای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

ایرج ثقفی با معرفی سراب به عنوان یکی از شهرستان‌های مذهبی و فرهنگی استان، دینداری و التزام به موازین اخلاقی را مهم‌ترین خصوصیات اهالی سراب عنوان کرد و یادآور شد: این خصوصیات را باید حفظ و تقویت کرد تا از بسیاری از چالش ها و خطراتی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی وجود دارد جلوگیری شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی پس از این جلسه از مرکز نگهداری سالمندان و معلولان شهرستان سراب بازدید کرد.

۳۰۹۳/۵۱۸/۷۲۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است