Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب به پایان رسید. در مهمترین بازی زنیت برابر بنفیکا قرار گرفت و سه بر یک مهمانش را شکست داد.
سردار آزمون که در ترکیب اصلی زنیت حضور داشت توانست گل سوم تیمش را در دقیقه ۷۸ به ثمر برساند. مهاجم ایرانی دقایقی بعد تعویض شد. آزمون دومین گلش را در این رقابت ها به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی این گروه لیون با دو گل لایپزیگ را شکست داد و با ۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. زنیت با امتیاز مشابه صدرنشین جدول است.

در دیگر بازی مهم این شب بارسلونا در نوکمپ به مصاف اینتر رفت و گل های لوییس سوارس آبی اناری ها را از شکست نجات داد. لائوتارو مارتینس در دقیقه ۳ دروازه بارسا را باز کرد و نیمه اول با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته به پایان رسید. سوارس در دقیقه ۵۸ بازی را به تساوی رساند. مهاجم اروگوئه ای در دقیقه ۸۴ با پاس لیونل مسی برای دومین بار دروازه اینتر را باز کرد تا آبی اناری ها نخستین پیروزی شان را در لیگ قهرمانان جشن بگیرند.

لیورپول برابر سالزبورگ قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۳ حریفش را شکست داد. سادیو مانه گل نخست میزبان را در دقیقه ۹ به ثمر رساند. در ادامه رابرتسون و محمد صلاح برای این تیم گلزنی کردند. با این حال سالزبورگ توانست سه گل خورده را جبران کند و بازی در دقیقه ۶۰ مساوی شد. در نهایت صلاح در دقیقه ۶۹ برای دومین بار گلزنی کرد و پیروزی تیمش را به ارمغان آورد.

در گروه H چلسی و آژاکس حریفانشان را شکست دادند. شاگردان لمپارد ۲ بر یک لیل را مغلوب کردند.

آژاکس با سه گل در مستایا پیروز شد و نخستین شکست والنسیا را رقم زد. در این گروه آژاکس با ۶ امتیاز صدرنشین است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد

رم در المپیکو طوفانی شروع کرد و در همان ۲۰ دقیقه نخست با گل‌های مانچینی و دیبالا در آستانه صعود قرار گرفت، اما ۱۰ دقیقه بعد یکی از بازیکنان ده‌روسی اخراج شد تا رم مجبور شود ۶۰ دقیقه مقابل روسونری مقاومت کند. مقاومتی که فقط یک بار در اواخر نیمه دوم شکسته شد و گابیا فقط توانست اختلاف را کم کند و رم در مجموع با نتیجه ۳ بر یک راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

در دیگر بازی لیورپول در برگامو میهمان آتالانتایی بود که در دور رفت با ۳ گل در آنفیلد آن‌ها را شکست داده بود. شاگردان کلوپ طوفانی شروع کردند، اما پس از گل دقیقه ۷ صلاح تب آن‌ها فروکش کرد و شاگردان گاسپرینی با کنترل کامل بازی توانستند با وجود شکست یک بر صفر به دور بعدی صعود کنند.

اما شاگردان ژابی آلونسو در لندن تاریخ‌سازی کردند و در حالی که تا دقیقه ۸۷ از وستهم با یک گل عقب بودند توسط فریمپونگ گل تساوی را به ثمر رساندند تا کماکان شکست ناپذیر بمانند و لورکوزن در مجموع با پیروزی ۳ بر یک صعود کرد و حریف رم در مرحله نیمه‌نهایی شد.

لورکوزن توانست رکورد ۴۳ بازی شکست ناپذیری یوونتوس را بشکند و با ۴۴ بازی شکست ناپذیری به نبازترین تیم قرن ۲۱ تبدیل شد.

در آخرین بازی هم مارسی در خانه با یک گل بنفیکا را شکست داد تا دو تیم در مجموع به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کنند و در ضربات پنالتی نماینده فرانسه به پیروزی رسید و رقیب آتالانتا در دور بعدی شد.

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم