Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:47:33 GMT

پیش بینی صاعقه وتگرگ در جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۸۶۶۰

پیش بینی صاعقه وتگرگ در جنوب کرمان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است، گفت: تا اوایل هفته آینده و در ساعات بعدازظهر در اکثر مناطق استان افزایش ابر، وزش تند باد‌های لحظه‌ای به همراه رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای امروز میزان سرعت وزش باد در شهر‌های شرقی و شمالی استان وبرخی ارتفاعات غربی شدت خواهد داشت.

اوتصریح کرد: برای فردا میزان ناپایداری‌ها تقویت می‌شود همچنین در شهر‌های شرقی، شمالی خصوصا در کویر شداد، فهرج و ریگان وزش باد همراه با گردوخاک لحظه‌ای و کاهش کیفیت هوا در این مناطق همراه است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان توصیه کرد: از تردد در حاشیه رودخانه‌ها فصلی خودداری شود و برداشت محصول تسریع یافته و انبارداری مناسب شود.

سلاجقه اظهار داشت: در حالی که فهرج در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۱ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته لاله زار با ۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۷ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.
انتهای پیام/ح

هوای کرمان ناپایدار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای رگباری در راه لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس اداره کل هواشناس استان لرستان گفت از فردا بعدازظهر تا بعد ازظهر  روز سه شنبه سامانه بارشی در استان فعالیت خواهد داشت..
 روح اله داودی افزود:در این مدت در همه ی نقاط استان علاوه بر پوشش ابر و وزش باد شدید لحظه ای در برخی ساعات رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود که بارشها در روز دوشنبه نمود بیشتر خواهد داشت و در این مدت  .   تمهیدات لازم توصیه می‌شود.
در ۲۴ ساعت گدشته پلدختر با ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشتر با جهار درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان 
  • پیش بینی وضع آب و هوا تا پنجشنبه/ ادامه رگبار و رعدوبرق در کشور
  • بارشهای رگباری در راه لرستان
  • پیش بینی‌های هواشناسی خوزستان درخصوص دما در بهار و تابستان