Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:13:07 GMT

انجام ۱۰۳ هزار مأموریت شهربان در شهریورماه ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۸۷۲۴

انجام ۱۰۳ هزار مأموریت شهربان در شهریورماه ۹۸

مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از انجام ۱۰۳ هزار عملیات و مأموریت تخصصی در حوزه شهر، حریم و معبر با همکاری شهرداری‌های مناطق و نواحی پایتخت در شهریورماه ۹۸ خبر داد.

سید امیر فتاحیان در گفت‌وگو با ایسنا،   در تشریح آخرین ماموریت‌های شرکت شهربان حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در شهریور ۹۸، با همکاری شهربان و شهرداری‌های مناطق و نواحی، تعداد ۱۰۳ هزار و ۶۶۹ عملیات و مأموریت تخصصی در نواحی ۱۲۲ گانه پایتخت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ماموریت، ۶۷ هزار و ۷۵۲ مورد مربوط به مأموریت‌های تخصصی حوزه ساخت و ساز شهری، تعداد ۸ هزار و ۱۸ مأموریت مربوط به رفع تخلف و صیانت از حریم تهران و تعداد ۲۷ هزار و ۸۹۹ مورد مربوط به رفع سدمعبر و تسهیل رفت و آمد شهروندان است.

وی ادامه داد: مأموریت‌های شهربان در قالب‌ فعالیت‌های تخصصی در حوزه شهری همچون نظارت بر ساخت و ساز، پیشگیری و رفع تخلفات ساخت و ساز، صیانت از شهر و حریم و حفاظت از معابر عمومی توسط شهربانان، حریم‌بانان و معبربانان انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف در حوزه‌های ساخت و ساز در شهر تهران، تخلف در حریم پایتخت و تخلف در معابر عمومی به سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران اعلام گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران شرکت شهربان و حریم بان نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در خصوص آمار عملکرد اورژانس ۱۱۵ در سال ۱۴۰۲ گفت: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در سال گذشته ۹۳ هزار و ۶۶۱ مأموریت انجام داد.

ایران نژاد افزود: از این تعداد ۲۰ هزار و ۷۰۳ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است و ۲۰ هزار و ۶۸۶ مصدوم نیز در همین مدت توسط اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

او ادامه داد: در سال گذشته تعداد تماس‌های انجام شده با شماره ۱۱۵، ۲۹۱ هزار و ۹۵۸ مورد بوده که از این بین ۳۳ هزار و ۳۸۳ مورد مربوط به انجام مشاوره تلفنی پزشکی بود.

 رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: متأسفانه علی‌رغم فرهنگ سازی در خصوص خطرات مزاحمت برای خطوط اورژانس، ۱۸ هزار و ۲۶۵ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ثبت شده است. 

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • واگذاری مدیریت حریم پایتخت به شهرداری
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا