Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۱۲ هزار گروه جهادی در قالب ۵۰۰ هزار نفر جغرافیای هدفی را در مناطق محروم و مرزی انتخاب کرده و به این مناطق مهاجرت کرده و به بحث محرومیت زدایی و خدمت رسانی می‌پردازند. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمد زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی 3 ماموریت اساسی دارد که یکی از این ماموریت‌ها سازماندهی، ساماندهی و ارزیابی گروه‌های جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه 12 هزار گروه جهادی در قالب 500 هزار نفر جغرافیای هدفی را در مناطق محروم و مرزی انتخاب کرده و به این مناطق مهاجرت کرده و به بحث محرومیت زدایی و خدمت رسانی می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: گروه‌های جهادی در بحران‌های طبیعی که به وجود آمده مانند سیل و زلزله نیز نقش آفرینی می‌کنند و در سیل اخیر در مرحله نخست 5 هزار و 380 گروه جهادی در قالب 87 هزار نفر بدون هیچ منت و با هزینه‌های خود به مناطق سیل زده رفته و به هموطنان خود کمک کردند.

زهرایی با اشاره به بازسازی مناطق سیل زده تصریح کرد: در مرحله دوم بازسازی مناطق سیل زده نیز یک هزار و 900 گروه فعال بودند و کار همچنان ادامه دارد.

اعزام گروه جهادی پزشکی به منطقه محروم دیشموک کهگیلویه و بویراحمدرئیس بسیج سازندگی: 12 هزار گروه جهادی در کشور ساماندهی شد203 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام شد

وی خاطرنشان کرد: گروههای جهادی در مناسبت‌ها و مراسمات خاص اعم از روز عرفه، تاسوعا و عاشورا و به ویژه اربعین نیز نقش آفرینی کرده و در قالب کمک به موکب داران در طول مسیر فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یادآور شد: در بحث اربعین گروه‌های جهادی، هم به صورت مستقل خدماتی به زائران ارائه می‌دهند، هم به صورت گروهی و تیمی در  پیاده روی اربعین شرکت می‌کنند و کمک‌هایی که از طریق خیرین جمع‌آوری کرده‌اند را به کشور عراق ارسال می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شش گروه جهادی دامپزشکی به روستای محروم شوراب چنار بگالی خرم آباد اعزام و خدماتی از قبیل واکسیناسیون رایگان دام و طیور بومی، سمپاشی اماکن دامی، ویزیت و نسخه نویسی برای بهره برداران را به مردم این روستا ارائه کردند.

دامپزشکی لرستان سال گذشته ۳۱ اردوی جهادی را در مناطق محروم برگزارکرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس