Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، حجت الاسلام علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به همراه هیئت رئیسه و معاونان نیروی انتظامی، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور و جمع دیگری از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن ادای احترام به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، و تقدیم گل با آرمان های امام راحل تجدید پیمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

همچنین فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم پس از تجدید میثاق با امام راحل با حضور در گلزار شهدا یاد و نام شهدا هشت سال جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و حریم را زنده نگاه داشتن و قبور این عزیزان سفر کرده را گلباران و عطر افشانی کردند.

کد خبر 4735814

منبع: مهر

کلیدواژه: تجدید میثاق با آرمانهای امام حرم امام خمینی ناجا اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز گردشگری گرگان اجلاس جاده ابریشم شهرکرد بیرجند دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه سلماس در این مراسم گفت: به هر حرکت رژیم صهیونیستی  علیه جمهوری اسلامی از سوی نیروهای مسلح پاسخ دندان شکن داده خواهد شد.

حجت الاسلام طبا طبایی گفت: وعده صادق سپاه تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

فرمانده تیپ ۲۶۴ارتش هم گفت: امروز  ارتش جمهوری اسلامی امادگی  کامل را برای  مقابله با تهدیدات  دشمن دارد.

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس
  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه