Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@08:10:38 GMT

آمار کم نظیری که کاپیتان استقلال خلق کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۹۲۷۸

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که انتظار میرفت بازوبند کاپیتانی در بازی جام حذفی به چشمی برسد، اما حسینی کاپیتان شد.

 

به هرحال چشمی یکی از کاپیتانهای استقلال است و در بازی نشان داد تا چهحد آماده و البته قدرتمند است.

 

 

براساس این خبر طبق آمار متریکا روزبه چشمی در بازی مقابل گل ریحان 7 مرتبه خطر را از محوطه جریمه استقلال دفع کرد، اصلا دریبل نخورد و 2 توپ‌گیری داشت، 2 مرتبه مالکیت توپ را به نفع استقلال برگرداند و فقط یکی از 42 پاس‌اش به مقصد نرسید و این آمار کمنظیری برای یک بازیکن در فاز دفاعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فصل قبل هم در 19 دیداری که چشمی برای استقلال بازی کرده بود، این تیم در 13 مسابقه حتی یک گل هم نخورد؛ درحالی که در 11 مسابقه بدون روزبه، در 6 بازی دروازه این تیم باز شد.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گل ریحان البرز چشمی روزبه چشمی ورزشی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت سالروز ۱۲ فروردین ( روز جمهوری اسلامی ایران) گفت: روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیر در تاریخ کشور ماست.

عباس صفدری در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس در استانداری افزود: در ۱۲ فروردین مردم ایران نشان دادند جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظام های حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان هم زمان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به اینکه سالروز ۱۲ فروردین با ایام ماه مبارک رمضان تقارن یافته است گفت: برنامه های ویژه ای در سطح استان و بخصوص مساجد با محوریت این روز برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در بخش‌های مختلف خلق شده و ایران قبل از انقلاب که در اوج وابستگی بیگانگان بود امروز در بسیاری از بخش‌ها به توانمندی و خودکفایی رسیده و اینها در شرایط اوج تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان حاصل شده است.

وی با بیان اینکه خلق بسیاری از دستاوردها به برکت حضور و مجاهدت مردم است و مردم سالاری دینی نقطه قوت جمهوری اسلامی است، گفت: بسیج همگانی، روحیه و کار جهادی و تلاش همه جانبه مشکلات ایجاد شده در برخی حوزه‌ها را برطرف خواهد کرد.

وی همچنین به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس نیز اشاره کرد و گفت: امسال روز جهانی قدس را باید با توجه به حساسیت های صورت گرفته در منطقه، بهتر از هر زمان دیگر برگزار کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها در راستای تبیین اهمیت این روز در جامعه تلاش فراوانی را انجام داد.

صفدری گفت: مردم با حضور خود در این روز جهانی، همدردی و همدلی مسلمانان را با مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس در همه نقاط جمعیتی استان برگزار خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر فراهم نمودن فضای مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: وظیفه ما فراهم کردن فضای مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس است و همه مسئولان باید در این راستا به وظایف خود به درستی عمل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل