Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ مصر خانی فرمانده نیروی انتظامی قوچان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: پلیس اسلامی سربازان و جان فدای این مرز بوم است.

او با اشاره به تماس ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر از شهروندان با سامانه ۱۱۰ انتظامی قوچان تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۷۰ درصد تماس‌های عملیاتی شده که ۳۰ درصد آن فوریت‌های خاص پلیسی را در برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نیروی انتظامی قوچان با اشاره به عملکرد ۶ ماه نیروی انتظامی در این شهرستان ، گفت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این شهرستان کالای قاچاق و ۱۳۰ کیلو مواد مخدر اعم ازصنعتی و غیر صنعتی کشف شده است و همچنین در بحث سرقت‌ها ۸۹ درصد کشفیات سرقت در این شهرستان داشتیم  و نیز کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت و عدم وقوع سرقت مسلحانه و جرائم خشن از جمله اقدامات بوده است.
سرهنگ مصرخانی افزود: پارسال در زمینه جرایم رایانه‌ای با افزایش ۱۴۱ درصدی روبرو بودیم، همچنین جرایم مالی رایانه‌ای در این شهرستان نسبت به سال گذشته ۱۴۲ درصد افزایش یافته است.

او تصریح کرد: گستره خدمات انتظامی گستره وسیعی است که باید با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

فرمانده نیروی انتظامی قوچان اجرای طرح تعادل اخلاقی وطرح حقوق شهروندی را از جمله طرح‌های در دست اقدام پلیس دانست و گفت: مقابله با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر، مقابله با سرقت ها، جمع آوری معتادین و تلاش برای کاهش آمار تصادفات و نیز مقابله با برهم زنندگان نظم عمومی از جمله اولویت‌های پلیس در این شهرستان است.

سرهنگ مصرخانی به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در شهرستان قوچان اشاره کرد و افزود: گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با امام جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک انتظامی، اهدای خون کارکنان انتظامی، پخش بروشور و تیزر آموزشی و تجلیل از کارکنان خدوم ناجا از جمله برنامه‌های این هفته است.   انتهای پیام// ح.خ   نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی قوچان به مناسبت  هفته نیروی انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت، به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 745520

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد