Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@22:02:15 GMT

ضد گلوله«رویین تن» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۹۶۷۲

خودروی سبک تاکتیکی ضدگلوله «رویین تن» و ربات هوشمند شبکه محور «حیدر ۱» با حضور جانشین فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پنج دستاورد جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش امروز پنجشنبه با حضور سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش و سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی و به دستگاه‌های مربوطه نظامی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«رویین تن» نیروی زمینی ارتش خودروی سبک تاکتیکی جدید ضد گلوله مقاوم برابر گلوله‌های هسته فولادی است که در آن فناوری‌های نوظهور و بدیع به کار گرفته شده است.   رعایت الزامات الگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح و استاندارد‌های دفاعی ایران، قدرت و تحرک بالا و توان به وزن عالی و قابلیت حفظ جان خدمه و نفرات سرنشسن در مقابله با تهدیدات میدان نبرود و عملیات تروریستی از جمله مشکلات این خودروی جدید نزاجا است.

ربات هوشمند شبکه محور (حیدر ۱) از دیگر دستاورد‌های جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش است که دارای شش چرخ فعال ۶ در ۶ است، قابلیت‌های حمل بار، چرخش ۳۶۰ درجه و دارای قابلیت و تشخیص موانع عبوری را داراست.

پهپاد دست پرتاب «فرپاد» یکی دیگر از دستاورد‌های سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش است که ماموریت آن شناسایی و مراقبت به منظور تجهیز گروهان‌های اطلاعات رزمی تیپ‌های متحرک هجومی و واکنش سریع است.   پهپاد فرپاد مجهز به سامانه خلبان خودکار، ایستگاه زمینی قابل حمل و تصویربرداری به صورت شبانه روزی است

سامانه اخلالگر‌های گنبدی و جهتی انواع مولتی روتور‌های جاسوسی و مهاجم یکی دیگر از دستاورد‌های نیروی زمینی ارتش است که این سامانه قابلیت نصب روی خودرو و استقرار ثابت و همچنین کشف اهداف به صورت تصویری را دارد.

یکی از دستاورد‌های مهم سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش طراحی و ساخت سامانه هدایت و کنترل «موشک نقطه زن لبیک ۱» است که انجام تست‌های آزمایشگاهی، مونتاژ نهایی سیستم جهت تست میدانی، و همچنین انجام تست‌های میدانی و عملیاتی از جمله اقدامات انجام شده بر روی این سامانه است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ضد گلوله رویین تن رونمایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه

دریافت 116 MB کد خبر 6081008

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» دستاوردهای تاریخی دارد
  • خط و نشان فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل بعد از تیراندازی به اشیا مشکوک در آسمان اصفهان
  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • خط و نشان صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله