Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسلاویا پراگ به تحسین از فول بک مراکشی دورتموند پرداخت.

طرفداری - ییندریخ ترپیشوفسکی، سرمربی اسلاویا پراگ شب گذشته (2 اکتبر) پس از شکست 2 بر 0 تیمش مقابل دورتموند با بریس اشرف حکیمی، به تحسین از فول بک مراکشی زنبورها پرداخت.

به گزارش Goal، بریس اشرف حکیمی جوان در پراگ، باعث شد تا زنبورها با سه امتیاز ارزرشمند به خاک آلمان بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال عملکرد فول بک جوان دورتموند، سرمربی اسلاویا پراگ را شگفت زده نکرده است. ترپیشوفسکی پس از عملکرد خوب اشرف حکیمی در بازی شب گذشته عنوان کرد که از کیفیت های این فول بک 20 ساله خبر داشته است. او اظهار داشت: 

می دانستم که حکیمی کیفیت بالایی دارد. فکر می کنم طی چند سال آینده، او در زمره 3 یا 4 فول بک برتر جهان قرار داشته باشد. او پتانسیل فوق العاده ای دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با فاصله کم و تنها سه روز دیگر دوباره در لیگ‌برتر بازی داریم، بازی امروز دیگر برای ما تمام شده و باید برای دیدار بعد ریکاوری جسمی و ذهنی را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد ربیعی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پس از مصاف تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در چارچوب بازی معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر اظهار کرد: سپاهان تیم پرمهره‌ای است که بازیکنان خلاقی دارد اما در بازی امروز و پس از پنالتی سپاهان، مقاومت ما شکسته شد، بعد از دریافت گل کمی بازتر بازی کردیم اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد. نمی‌خواهم در مورد پنالتی کارشناسی کنم اما برای ما در بازی با شمس‌آذر و استقلال خوزستان دو پنالتی کاملاً واضح گرفته نشد. این‌ها در بازی طبیعی و البته شاید هم شانس من است.

وی افزود: بازی تقریباً درستی ارائه کردیم. هدف‌مان در بخش اصلی جلوگیری از بخش‌های تهاجمی سپاهان بود که نسبت به اکثر تیم‌هایی که در ورزشگاه نقش‌جهان بازی کردند، به‌نظرم در بدنه‌ها کم‌تر به سپاهان موقعیت دادیم. کوبل داوری موقعیت‌های پنجاه پنجاه را برای تیم ما نگرفتند و پنالتی سخت‌گیرانه بر ضد ما گرفته شد. به عقیده من اخراج کمال کامیابی‌نیا در تقابل با هوادار نیز سخت‌گیرانه بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: به‌نظر من این بازی کیفیت مدنظر دربی اصفهان را نداشت، با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال خوبی بازی کردیم. البته شاید این نوع بازی باب‌میل من نباشد اما دربی اصفهان می‌تواند باکیفیت‌تر از تقابلی که امروز برگزار شد پیش برود.

محمد ربیعی در پایان گفت: با فاصله کم و تنها سه روز دیگر دوباره در لیگ‌برتر بازی داریم. بازی امروز دیگر برای ما تمام شده و باید برای دیدار بعد ریکاوری جسمی و ذهنی را انجام دهیم. هفت بازی دیگر در لیگ‌برتر پیش‌رو داریم و امیدوارم در نهایت با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، نسبت به سال گذشته جایگاه بهتری را برای باشگاه ذوب‌آهن در لیگ‌برتر کسب کنیم.

کد خبر 745596

دیگر خبرها

  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس
  • کری رئیس اتلتیکو برای دورتموند: آماده برد هستیم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • محمدی راد سرمربی شهداب یزد شد
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • «حساب شده، بی‌سابقه و فوق‌العاده» ادبیات این روز‌های جهان درباره پاسخ ایران به اسرائیل