Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران بر عهد خود با امام راحل همواره استوار ایستاده است گفت: امام(ره) به ملت ما هویت اسلامی و انقلابی آموخت. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی دقایقی پیش در کنگره نقش امام (ره) و 6200 شهید استان مرکزی که در مصلی بیت‌المقدس اراک در حال برگزاری است با اشاره به اهمیت کنگره نقش امام(ره) اظهار داشت: خدا را شاکریم که در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی، کنگره ملی 6200 شهید گلگون کفن جمهوری اسلامی ایران از دیار امام(ره)، دیار آفتاب، دیار عاشقان و دوست‌داران ولایت را امروز در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آستانه گام دوم با امام(ره) و شهیدان خود پیمان می‌بندیم، برای گام دوم و چهل سال آینده براساس راهبردهای رهبر فرزانه انقلاب  حرکت کنیم، زن، مرد، پیر و جوان این دیار بار دیگر با امام، شهدا و مقام معظم رهبری در این مصلی و در همه مراکز عبادی، سیاسی و فرهنگی بیعت می‌‌بندیم که همچنان به آرمان‌های بلند امام راحل وفادار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: برای تحقق فرهنگ اسلامی و نجات منطقه از چنگال دیو با همه وجود آماده‌ایم، جوانان غیرتمند و نوجوانان، دانش‌آموزان، طلاب، بسیجیان، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران همه با همه وجود اعلام می‌کنیم ای امامان اگر شما از میان ما رخت بربستید ما 30 سال است که بر سر  آستان ولایت، رهبری و جانشین بر حق  شما می‌ساییم و  برای چهل سال آینده نیز همچنان که در چهل سال گذشته وفادار و آماده بودیم می‌ایستیم و راه شهدا و امام راحل را فراموش نمی‌کنیم، همچنین رهبر را هرگز تنها نمی‌گذایم و همه جان بر کف در راه آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم.

کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) مهرماه 98 در استان مرکزی برگزار می‌شوداجلاسیه ویژه نقش امام(ره) در دفاع مقدس با سخنرانی حاج قاسم سلیمانی در خمین برگزار می‌شوددعوت ‌سپاه ‌استان مرکزی از مردم برای حضور باشکوه در کنگره شهد

دری نجف‌آبادی بیان کرد: امام(ره) به ما هویت اسلامی، هویت انقلابی، هویت عشق به امام حسین(ع) و اهل بیت، هویت ولایی، هویت مبارزه  با دیکتاتورها، طاغوتیان، فرعونیان، یزیدیان آمریکا، استکبار، صهیونیزم، وهابیت، داعش، منافقان کوردل و مبارزه با مزدوران شرق و غرب  را آموخت، ای اماما با همه وجود با استقامت در راه دین و مکتب برای تحقق این شعارهای بلند و  آسمانی  آماده‌ایم.

وی افزود: خدا را شاکریم که فرزندان دلیر امام راحل و  فرزندان فداکار رهبر، خانواده شهدا، مجاهدان در راه حق، مدافعان حرم و امنیت همه و همه با همه وجود ایستاده‌ایم تا آرمان‌های الهی تحقق پیدا کند که در این راه شهادت عالی‌ترین آرزوی ماست، آنقدر آماده‌ایم که با امام زمان خود عهد بسته و سر از کفن بیرون می‌آوریم و کفن پوشیده ندای مهدی  را لبیک گویان جواب می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: این کنگره به مناسبت بزرگداشت شهدا برگزار شده، در طول پنج سال گذشته استان مرکزی زحمات گسترده‌ای  برای برگزاری مطلوب این کنگره داشته تا بانک اطلاعاتی از شهدا و امام(ره) در 21 جلد کتاب، حدود 130 اثر، 10 اثر مربوط به امام راحل و صدها آثار هنری و غیرهنری از همه قشرها فراهم شود.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: امیدوارم گزارش چهل سال دوم انقلاب صدبرابر بهتر از 40 سال نخست باشد و کارنامه استان امام(ره) و رهروان امام و ولات بسیجیان جان بر کف درخشان‌تر، با عظمت‌تر و خالصانه‌تر باشد.

وی عنوان کرد: ما به عهد و پیمان خود پایبند بوده، تا آخر ایستاده‌ و جز رضای خدا چیزی نمی‌خواهیم، شهدای ما هرکدام یک  سردار بزرگ، یادگار ارزشمندو عطر نورانی هستند، خانواده شهدا، جانبازان، معلولین و آزادگان هرکدام یک سند افتخار برای ایران و مردم استان مرکزی هستند. همچنین یاد امام و شهدا را گرامی می‌داریم، از خداوند برای همه جبهه‌های مقاومت در همه جبهه‌های جهادی آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در ملکان

 امام جمعه ملکان در یادواره شهدا گفت: شهدا مایه افتخار هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز آنان بود.

حجت الاسلام حافظ زمانی هدف شهدا را پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران دانست و افزود: رمز ماندگاری آنها اخلاص در عمل و تداوم خون سرخ عاشورا است.

 وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام راحل است.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهداست یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم امتیاز‌هایی دارند که یکی از این امتیاز‌ها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (ع) و شهادت در این راه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان
  • پخش ۲۱ هزار دقیقه برنامه با موضوع کنگره شهدا در صدا و سیمای استان
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • برگزاری شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید در استان البرز
  • کنگره شهدا در زرقان برگزار می‌شود