Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی بنیادمسکن گلستان ‌با تشریح آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان از پایان تعمیرات ۱۱ هزار و ۱۰۰ واحدمسکونی و پرداخت ۸۳.۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان خبر داد. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

داوود خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره آخرین وضعیت بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده در مناطق سیل‌زده استان اظهارداشت: مجموع واحدهای خسارت‌دیده در اثر طوفان، رانش زمین و سیل در استان 21 هزار و 112 واحد مسکونی بود که از این تعداد هفت‌هزار و 407 واحدمسکونی تخریبی و بقیه تعمیراتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 7 هزار و 71 واحدمسکونی در شهرهای استان آسیب‌ دید که از این تعداد یکهزار و 325 واحد احداثی و پنج هزار و 746 واحدمسکونی تعمیراتی هستند. در روستاها که خسارت‌ سیل به واحدهای مسکونی بیشتر بود 14 هزار و 41 واحد خسارت دید که از این تعداد 6 هزار و 82 واحد به طور کامل تخریب شد که بخشی از آن در دست ساخت قرار دارد.

رئیس ستاد بازسازی استان با اشاره به معرفی 26 هزار و 299 مالک خسارت‌دیده به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات نوسازی و بازسازی و کمک‌های معیشتی گفت: بانک‌ها تا کنون با 20 هزار و 578 مالک قرارداد منعقد کرده‌اند.

ساخت 5400 واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده گلستان آغاز شدبهره‌برداری از 500 واحدمسکونی در مناطق ‌سیل‌زده گلستان/ مقاوم‌سازی 1000 خانه روستاییسپاه گلستان 150 واحدمسکونی را در مناطق سیل‌زده بندرترکمن بازسازی می‌کند

وی ادامه داد: از ابتدای بازسازی مناطق سیل‌زده استان 83 میلیارد و 415 میلیون تومان کمک بلاعوض به 17 هزار و 485 مالک خسارت‌دیده پرداخت شده است.

خسروی افزود: تعمیر 11 هزار و 100 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان به اتمام رسیده و مرمت یکهزار و 700 واحد دیگر نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به آغاز ساخت پنج هزار و 482 واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده استان اظهارداشت: آواربرداری سه هزار و 47 واحدمسکونی، اجرای فونداسیون چهار هزار و 354 واحد و اجرای اسکلت دو هزار و 917 واحد به اتمام رسید.

رئیس ستاد بازسازی استان ادامه داد: یکهزار و 352 واحدمسکونی دیگر در مرحله اجرای سقف و 878 واحد دیگر نیز در مرحله دیوارچینی قرار دارند.

وی گفت: از ابتدای بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده در استان تا کنون بیش از 23 هزار تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در مناطق سیل‌زده استان توزیع شده است.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا

نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: بیش از ۵۸۷ میلیون و ۴۳۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در فروردین ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی نکا تولید شد.

او افزود: در این ماه بیش از ۶۱ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخاری و حدود ۳۹ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد.

ادبی فیروزجائی گفت: در طول این ماه واحد یک بخار طبق برنامه به منظور انجام تعمیرات نیمه اساسی، ۳ واحد دیگر بخار نیز مجموعاً به مدت ۳۶ روز جهت انجام تعمیرات میاندوره‌ای و تعمیرات غیرمترقبه و واحد یک گازی نیز به مدت ۱۵ روز برای انجام بازدید دور‌های و تعمیرات غیر مترقبه در مدار تولید نبودند.

او همچنین با اشاره به ضرورت آمادگی کامل همه واحد‌های نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی در تابستان، افزود: از ۱۴ برنامه تعمیراتی پیشبینی شده برای ارتقاء میزان آمادگی واحد‌ها جهت تولید پایدار انرژی مورد نیاز شبکه در فصل تابستان، از دهم مهر تاکنون ۱۰ برنامه تعمیراتی و نیز پروژه تعویض لوله‌های سقف بویلر واحد ۲ بخار به سرانجام رسید و تعمیرات نیمه اساسی واحد یک و میاندور‌های واحد ۳ بخار و پروژه لایروبی حوضچه آبگیر واحد‌های بخاری بیوقفه در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع روز‌های اوج مصرف با انجام همه برنامه‌های تعمیراتی و پروژه لایروبی، واحد‌ها برای تولید پایدار انرژی آماده شوند.

نیروگاه ۴۵ ساله شهیدسلیمی نکا شامل ۴ واحد بخار، ۲ واحد گازی و یک واحد بخار در بلوک سیکل ترکیبی است که با انجام برنامه‌ها و پروژه‌های بازسازی، تعمیراتی و رفع چالش‌ها و محدودیت‌های تولید می‌تواند نقش بسیار موثری در پایداری شبکه برق کشور داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • بازگشت واحد‌های بخار نیروگاه طرشت به مدار تولید