Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم حیدری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ، حضور  مردم را پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: برپایی آیین های بزرگداشت شهدای والامقام ، فرصتی مناسب در جهت تقویت نظام مقدس ماست ولی نباید اینگونه مراسم ، برای تضعیف دولت و ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم به کار گرفته شوند.

وی با یادآوری برگزاری یادواره شهدای والامقام بخش بندرکیاشهر طی چند روز گذشته و اظهارات مطرح شده از سوی سخنران خاطرنشان کرد: در حالیکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند نظام را تضعیف کنند، نباید مطالبی تفرقه افکنانه مطرح شود چراکه به صلاح ملت ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جنگ اقتصادی علیه کشورمان ، تضعیف دولت را موجب تقویت دشمنان انقلاب و نظام  اسلامی دانست.

حیدری با یادآوری حمایت های همیشگی رهبر معظم انقلاب از دولت، به همگان توصیه کرد که مراقب باشند ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند.

وی افزود: انتظار می رود ائمه معزز جمعه ، مدیریت انتخاب سخنرانان مراسم ها به ویژه یادواره های شهدا را برعهده گیرند و از خطیبان نیز می خواهم در صحبت های خود، نا امیدی را از مردم دور کنند و جامعه را به سوی همدلی و اتحاد بیشتر سوق دهند.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۸۷ / ۲۰۰۷/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت گیلان آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس

حبیب بهادری فرماندار شهرستان بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به حجم بالای بارش‌ها در استان، گفت: ضرورت دارد مردم نسبت به هشدارهای هواشناسی حساس بوده و به تذکرات توجه کافی داشته باشند.

وی افزود: حجم بالای بارندگی در بالادست بندرعباس موجب شده است که آبگرفتگی‌هایی در برخی مناطق به وقوع بپیوندد.

فرماندار بندرعباس عنوان‌کرد: شمال و شرق شهر بندرعباس بیشترین تأثیر را از بارندگی‌ها داشته است.

بهادری خاطرنشان‌کرد: ایجاد خاکریز توسط مردم در روستای چهچکور موجب شده است نقطه‌ای دچار تجمع آب‌های سطحی شده و با عبور از خاکریز وارد خانه‌های مردم شود.

وی با بیان اینکه آبگرفتگی‌ها در تعداد محدود از منازل بوده است، گفت: رسیدگی به منازل دچار آبگرفتگی در حال انجام است و نیروهای امدادی و خدمات‌رسان به منطقه اعزام شده‌اند.

بهادری تصریح‌کرد: در شهر بندرعباس نیز در محلات کوی نواب و سنگ‌کن به صورت محدود شاهد آبگرفتکی‌هایی بوده‌ایم.

کد خبر 6081482

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است