Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ۴۹۱ بانوی تکواندوکار پومسه رو از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، تهران، قم، قزوین، همدان، مرکزی، کردستان، البرز و گیلان حضور دارند که در مرحله پایانی لیگ منطقه یک کشور جام نشاط و طی مسابقات هفته اول تا سوم با هم رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان تکواندوکار حاضر در این دوره از رقابت‌ ها در سه بخش انفرادی استاندارد ، ابداعی و تیمی رقابت می کنند که مسابقات بخش انفرادی استاندارد در رده‌ های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال پیگیری می‌شود.

همچنین رقابت های بخش ابداعی در رده‌ های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ سال برگزار خواهد شد و  در بخش تیمی‌ نیز مسابقات میان رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال انجام می‌شود.

مرحله پایانی رقابت های پومسه لیگ تکواندو منطقه یک بانوان کشور جام نشاط امشب با معرفی تیم ها و نفرات برتر در بخش های اعلام شده پایان خواهد یافت و فردا (جمعه) نیز مسابقات پومسه منطقه یک مردان کشور نیز به میزبانی استان گیلان و در شهرستان رودسر برگزار می شود.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکواندو ورزش گیلان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد. 
با اتمام پیکار‌های در بخش بانوان ورزشکاران خراسان شمالی در وزن ۴۸- کیلو فائزه ابراهیمی به مدال طلا و زهرا باغچقی صاحب گردن آویز برنز مسابقات شد، در وزن ۵۲- کیلو حدیث باغچقی بر سکوی سوم قرار گرفت و در وزن ۷۸- کیلو الهه باغچقی در جایگاه سوم ایستاد، در وزن ۸۷- کیلو هانیه وحدانی به عنوان قهرمانی و در وزن ۸۷+ کیلو مریم رستمی به مقام سوم مسابقات دست یافت.
در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان