Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@02:13:03 GMT

طراحی کاربردی و فوق حرفه ای محیط کار

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۰۴۰۳

طراحی کاربردی و فوق حرفه ای محیط کار

هر فردی در هر جایگاه و با هر توان مالی علاقه دارد که در محیطی فوق العاده زیبا و حرفه‌ای مشغول فعالیت‌های روزانه خود باشد، چرا که همه افرادی که کار می‌کنند بیشتر زمان زندگی و روز خود را در فضای کاری به سر می‌برند؛ بنابراین چیدمان و طراحی محیط کار نقش بسیار مهمی را در بازده کاری و روحیه افراد دارد.
امروز قصد داریم تا باهم به بررسی مواردی بپردازیم که باعث می‌شوند محیط کاری زیبایی بیشتر پیدا کند و فضایی فوق العاده حرفه‌ای را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چیدمان خاص مبلمان اداری
مبلمان اداری به گروهی از مبلمان‌ها گفته می‌شود که معمولا در محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید تاکنون به این موضوع توجه نکرده باشید که محیط کار نامساعد شما را بیشتر در معرض استرس و عدم کارآیی قرار می‌دهد که این موضوع خود به اهمیت مبلمان اداری اشاره می‌کند. مدرن بودن مبلمان اداری، نحوه چیدمان مبلمان، ارتفاع مناسب میز‌های اداری می‌تواند تاثیر عمیق و قابل توجهی در رفتار و راندمان کارکنان یک سازمان داشته باشد. با گسترش حجم اطلاعات درج شده در حوزه مبلمان اداری و انواع مبلمان اداری بخصوص در وبسایت‌های معتبر باعث شده تا اکثر ما با لغاتی مانند ارگونومی و طراحی ارگونومیک آشنا شده باشیم. شرکت آذران فضا تمامی اصول و قوانین ارگونومی را در مبلمان اداری خود رعایت کرده و محصولات خود را با مناسب‌ترین قیمت به بازار عرضه می‌کند که موجب رضایت و مشتریان این مجموعه شده است.
امروزه بحث مدرن بودن دفاتر کار، هم در بحث طراحی و هم در بحث تولید و انتخاب متریال خود را نشان می‌دهد. سازمان‌هایی که کسب و کاری نوآورانه و جدید دارند و می‌خواهند جدید بودن و خلاقیت شرکت خود را حتی در معماری ساختمان و دکوراسیون داخلی دفتر خود به مشتریان و رقبای خود نمایش دهند استفاده از مبلمان اداری مدرن بهترین گزینه می‌باشد.
مبلمان اداری مدرن همچنین در تقسیم واحد‌ها با پارتیشن‌های دو جداره و تک جداره اداری که بیشتر از فریم‌های فلزی و شیشه استفاده می‌شود تا فضای مدرن برای کارمندان پرنگ شود مبلمان اداری کارگروهی مدرن نیز علاوه بر ایجاد فضای اختصاصی به نوعی زیبایی و حفظ حریم شخصی را برای پرسنل به ارمغان می‌آورد. موارد بسیار زیادی وجود دارد که در قیمت مبلمان اداری تاثیرگذار هستند، بنابراین می‌توانید ابتدا به صورت دقیق خواسته و نیاز خود را مشخص کرده و سپس قیمت آن را جویا شوید.
جنس و ابعاد مبلمان اداری بسیار مهم می‌باشد دکوراسیون شرکت‌ها به صورت پی در پی در حال تغییر نمی‌باشد لذا بهتر آن است که میز اداری مورد نظر از جنسی مرغوب و با دوام ساخته شده باشد. برای انتخاب مبلمان اداری مناسب بهتر است پیش بینی درستی از وسایلی که کارمندتان قرار است استفاده کند داشته باشید چراکه برای هر پست و مقامی، فضایی متفاوت نیاز است و می‌بایست مبلمان خاص آن فعالیت را انتخاب کنید. به طور مثال برای جلوگیری از درد‌های پشت و کمر ارتفاع میز کار بسیار مهم است. سطح روی میز باید در حدود ارتفاع آرنج به هنگام نشستن صاف باشد. چنانچه قصد شما بر این است که از ارباب رجوع در دفترتان پذیرایی شود، مناسب‌تر است که میز اداری را بگونه‌ای قرار دهید که قسمت جلوی میز در دید مستقیم میهمان باشد وبه قسمت پشت میز دید نداشته باشد. استفاده هوشمندانه از مبلمان اداری در چیدمان فضا‌های اداری، محیطی مدرن، زیبا و راحت را فراهم می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد که محیط کاری خود را به فضایی لذت بخش تبدیل کنید.  

کفپوشی زیبا مدرن با کف کاذب
کف کاذب نام محصولی است که هماهنگ با نام سقف کاذب نامگذاری شده است و به کفی اطلاق می‌گردد که کف اصلی سازه ساختمانی نیست و جهت افزایش ارتفاع محل تردد به کمک پایه‌هایی بر کف اصلی طبقات نصب شده است.
دلیل بکارگیری کف کاذب معمولا جهت پوشش حجم زیادی از کابل‌ها و انواع تأسیساتی است که در بعضی از اماکن بکار می‌رود. از آن جمله می‌توان از اطاق‌های کنترل و فرمان مراکز کامپیوتر‌های سرور، پست‌های برق و مخابرات، برج‌های کنترل، سالن‌های صنعتی و مراکز کامپیوتری و. نام برد. ولی به تازگی بکارگیری انواع خاص از کف کاذب به منظور گرمایش از کف و انتقال آب‌های سطحی و کاهش رطوبت و همچنین به منظور سبک سازی ساختمان‌ها نیز رونق و گسترش یافته است.
کف‌های کاذب از نظر کاربردی به چهار دسته تقسیم می‌شوند:
۱. کف‌های مخصوص پوشاندن تأسیسات
۲. کف‌های مخصوص انتقال آب‌های سطحی، خاک و ماسه
۳. کف‌های مخصوص جهت نصب گرمایش کف و کاهش رطوبت
۴. کف‌های مخصوص سبک سازی ساختمان
مزایای استفاده از کف کاذب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
سهولت و تسریع دسترسی به تمامی تاسیسات ساختمان از طریق بلند کردن آسان هر یک از پانل‌های کف کاذب
رفع مشکلات مهندسی نصب و تاسیسات و طراحی در هر مرحله از بهره برداری
امکان ایجاد اصلاحات و تغییرات در کمترین زمان ممکن و کوتاه شدن زمان اتمام پروژه
امکان جابجایی کلیه تاسیسات به مکان دلخواه و قابلیت جمع آوری و نصب مجدد
کاهش هزینه‌های ساخت نسبت به ساخت سنتی
عدم نیاز به لوله کشی یا سیم کشی عرضی و امکان ایجاد تهویه از کف
کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری
کاهش وزن سازه و بار مرده ساختمان
گروه کارخانجات صنعتی شرکت آذران فضانما تولید کننده و ارائه دهنده انواع کف کاذب، که این محصول را در اندازه و جنس‌های متنوع تولید و در سطح کشور توزیع می‌کند. این شرکت مفتخر به توانمندی تولید هرگونه کف کاذب و پایه کف کاذب، با بهترین کیفیت و بهره گیری از آخرین متود روز دنیا توانسته است پاسخی شایسته‌ی درخور نام خود برای نیاز‌های مشتریان در سرتاسر ایران داشته باشد.  
فضایی خصوصی و در سکوت کامل برای کارمندان
در پارتیشن‌های دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌تکه و بزرگ وجود دارد. در این نوع پارتیشن از ستون استفاده زیادی نمی‌شود؛ زیرا بدنه پارتیشن به‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد. زیبایی پارتیشن‌های دوجداره علت‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل می‌باشد. مطمئناً برای مشتریان یکی از معیار‌های انتخاب، زیبایی پارتیشن می‌باشد. این نوع پارتیشن محدودیت رنگ ندارد و مشتریان می‌توانند هر رنگی را که بخواهند سفارش دهند.
برای ساخت پارتیشن دوجداره از پروفیل‌های ۱۰*۱۰ استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ها، یک‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌گیرد.
ویژگی‌های پارتیشن دو جداره
• پارتیشن‌های اداری دو جداره دارای مقاومت بالا و خود ایستا هستند.
• می‌توان این نوع پارتیشن را برای پرده کرکره ما بین شیشه‌ها استفاده کرد.
• از پارتیشن‌های دو جداره برای پر کننده نقاطی همچون MDF, شیشه و پلکسی و ... استفاده می‌شود.
• این نوع پارتیشن براحتی و با سرعت بالا نصب می‌شود.
• یکی از مزایای پارتیشن‌های دو جداره، قابلیت عبور کابل‌های شبکه و سیستم در تمام قسمت‌های پارتیشن می‌باشد.
• زمان استفاده از پارتیشن‌های دوجداره، می‌توان آن‌ها را مطابق با معماری فضا مونتاژ و دمونتاژ کرد. این کار به تخصص نیاز ندارد.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: مبلمان مبلمان اداری مبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان صنعتی در مازندران گفت : دستگاه دی اکسید کربن ساز ، از دود خروجی بویلر های حرارتی برای تولید و تزریق گاز دی اکسید کربن به گلخانه ها استفاده می کند.


حسین زاده افزود :هر سه نوع دستگاههای دی اکسید کربن سازبومی سازی شده این واحد صنعتی ، برای گلخانه ای صنعتی ،نیمه صنعتی و نیز گلخانه هایی در مقیاس کوچک قابل استفاده است.

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت صنعتی دانش بنیان دابو صنعت ، با اشاره به اینکه استفاده از این دستگاه تولید محصولات گلخانه ای به ویژه سبزی و صیفی را تا 40 درصد افزایش می دهد ،قیمت تمام شده محصول بومی سازی شده را نیز 50 درصد ارزانتر از نمونه های مشابه خارجی عنوان کرد.

ازدستگاههای دی اکسید کربن ساز در گلخانه ها برای افزایش فتوسنتز به منظور تقویت ریشه زایی ،جوانه زنی ،گلدهی ومیوه دهی گیاهان استفاده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر
  • با 6 تکنیک کهن ژاپنی زندگی و روابط تان را متحول کنید
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی