Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «حسین سلامی» روز پنجشنبه در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی افزود: دشمنان ایران اسلامی امروز به برکت آرمان‌های فناناپذیر امام راحل، رهنمودهای مقام معظم رهبری، مجاهدت شهدا، ایثارگران، رزمندگان و همه دلسوزان نظام و انقلاب در تمامی جبهه‌ها متحمل شکست شده است.

وی ادامه داد: عرصه دفاع مقدس یک دوره هشت ساله نبود بلکه در حیات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، کشور همواره در حال مبارزه بوده و زمانی که بیرق انقلاب اسلامی بر دوش مقام معظم رهبری قرار گرفت، توطئه‌ها و دسیسه‌ها پیچیده‌تر شده و دشمنان برای ضربه زدن به این نظام مقدس تلاش بیشتری را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: فرهنگ، اقتصاد، معنویت، امنیت، علم و دانش و صنعت کشور اکنون آماج حملات گسترده دشمنان و بدخواهان است و بسیاری از ذخیره‌ها و ستون‌های این نظام با خباثت دشمنان ترور شدند.

سردار سلامی تصریح کرد: اگر نصرت الهی و امداد غیبی خداوندی در کنار رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل نبود، کشور در این سطح از اقتدار نبود و ایران اسلامی نمی‌توانست پیروز نبرد در جبهه‌ها باشد.

وی عنوان کرد: قله‌های بزرگ افتخار علمی و فناوری امروز به برکت راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و اراده آهنین معظم له فتح شده و ایران اسلامی در مقابل ابر قدرت‌ها با اقتدار ایستاده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: فرزندان انقلاب در دریا، زمین و آسمان با اراده  شکست‌ناپذیر آماده دفاع از کیان نظام و انقلاب هستند و توان دفاعی کشور در حدی است که امروز در دریا کشتی‌های متجاوزان برای پشیمان شدنشان ساقط می‌شود.

سردار سلامی گفت: چشمه جوشان دلاورمردی و اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی نمونه ای است که در جریان سیل اخیر، انگیزش را برمی انگیزاند تا همه امکانات به صحنه آمده و دشمن دریابد که ملت ما شکست ناپذیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آنانی که می‌خواستند ایران عقب‌نشینی کند دیدند که جوانان همواره در صحنه هستند و دشمن را ناکام می‌گذارند.

سردار سلامی گفت: هیچ آمریکایی و صهیونیستی در فضای کنونی کشور نمی‌تواند نفس بکشد و هیچ روزنی در این کشور برای سوءاستفاده و حضور دشمنان نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امنیت، عزت، شرف و آبرو، استقلال و آزادگی کشور مرهون از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان است و در واقع خانه هر شهید دروازه‌ای از  بهشت است.

وی ادامه داد: به برکت اقتدار و رشادت فرزندان این آب و خاک گزینه‌های دشمن روز به روز ضعیف‌تر و کم‌اثرتر شده است.

سردار سلامی گفت: قصد دشمن انزوای جمهوری اسلامی ایران بود اما امروز افکار عمومی جهان مشاهده می‌کند که آنان نامه می‌دهند و خواسته‌هایی دارند که تنها یک مقام ما برای چند دقیقه پشت میز در کنار آنان بنشیند و این اقتدار و عظمت سرمایه بزرگی برای کشور است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی‌های بارز امام راحل در رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اضافه کرد: امام راحل تمامیت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

سردار سلامی بیان کرد: امام خمینی (ره) اسلام ناب حقیقی را احیا کرد و صورت فلکی قدرت را در عالم هستی تغییر داد و قدرت پوشالی بیگانگان را در هم شکست.

وی گفت: شکست قدرت‌های بزرگ در جنگ نابرابر و در حالی که ابرقدرت‌ها همصدا صدام را یاری می‌کردند، با وجود امام راحل و دمیدن روح استقامت در این آب و خاک به منصه ظهور رسید.

سردار سلامی با اشاره به شخصیت‌های بزرگ استان مرکزی، افزود: این استان مهد پرورش شیرمردان و شیرزنان با نجابتی است که بسیاری از آنان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد:  استان مرکزی سرزمین مجاهدان بزرگ، شهیدان عالی مقام و دیار پرفروغ آفتاب است.

وی بیان کرد: امروز اراک معطر به عطر و رایحه شهادت، فداکاری، ایثار، گذشت و صبر و توکل است و همه گردهم آمده‌اند تا از عظمت ها، جاودانگی ها و شکوه یک ملت تقدیر شود.

سردار سلامی گفت: سرمایه‌های اصلی هر کشور، شخصیت‌های بزرگ آن هستند و هر امتی به برکت انسان‌های بزرگ عزتمند می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دفاع مقدس با شهادت شهیدان کهکشان راه نوری انقلاب و هدایت‌های مدبرانه امام راحل و مجاهدت رهبر معظم انقلاب و رزمندگان همراه بود.

سردار سلامی، امام راحل را یک شخصیت ارزشمند و متعالی عنوان کرد و افزود: امام خمینی (ره) شخصیتی الهی است چرا که ایشان همچون خورشیدی عالم تاب بر جهان اسلام طلوع کرد و تیرگی،کفر و شرک را از جامعه پاک کرد.

وی در ستایش اقتدار و شجاعت امام راحل ادامه داد: وقتی بعثی‌ها فرودگاه را بمباران کردند، امام خمینی (ره) فرمودند که دزدی آمد و سنگ انداخت و فرار کرد.

کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی از سال ۱۳۹۳ در اراک کلید خورد و در این مدت ۱۶ اجلاسیه شهدا و اقشار مختلف از قبیل دانشجویان، پیشکسوتان، روحانیت، امر به معروف و نهی از منکر، شهدای گمنام، فرهنگی و دانش‌آموزی، سنگرسازان بی‌سنگر، کارگران و بانوان برگزار شد.

اجلاسیه نهایی این کنگره ملی روز پنجشنبه با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی بیت‌المقدس اراک جریان داشت.

اراک مرکز استان مرکزی است و این کلانشهر بیش از یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۳۱۰۷/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایثار و شهادت سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سردار سلامی: رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد جواب ما سخت تر خواهد بود

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد
  • تیراندازی در میاندوآب + فیلم
  • فیلم تهدید جدی سردار سلامی علیه اسرائیل | معادله جدید چیست؟
  • سردار سلامی: رژیم صهیونیستی حمله کند از مبدا ایران مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد
  • فیلم| سردار سلامی: رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد جواب ما سخت تر خواهد بود
  • ببینید | خط و نشان جدی سردار سلامی برای اسرائیل:این معادله جدید است!
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی/ اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی ارتش در مرزهای شرقی ایران
  • انسداد مرزهای شرق کشور با قدرت در حال انجام است