Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:03:10 GMT

تنیس سمنان با همگرایی جمعی توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۱۱۲۹

تنیس سمنان با همگرایی جمعی توسعه می‌یابد

کامیار کیمیایی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، افزود: قهرمان پروری تنیس در سمنان تنها در سایه هم افزایی و انسجام متولیان این رشته ورزشی است.

وی با اشاره به ظرفیت های سمنان در ورزش تنیس، بیان کرد: اگر این مساله محقق شود، در آینده نزدیک این استان می تواند قهرمانان بیشتری را به جامعه ورزشی معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر فدراسیون تنیس به سکانداری هیات تنیس استان سمنان توسط یک بانو اشاره و تصریح کرد: بعد مدت ها ریاست این رشته ورزشی در دستان یک بانو قرار گرفته است.

کیمیایی به رای های سفید داده شده در مجمع انتخاباتی تنیس سمنان اشاره و تاکید کرد: امید است اشخاصی از اعضای مجمع این رشته ورزشی که امروز رای سفید دادند، با تمام اختلاف نظرها و ایده ها در کنار و حامی هیات تنیس باقی بمانند.

وی با بیان اینکه فدراسیون تنیس کمک حال هیات های استانی از لحاظ فنی است، خاطرنشان کرد: این فدراسیون می تواند با اعزام مدرس و برگزاری کلاس های بازآموزی درجه دو و سه به ارتقای سطح فنی مربیان استان سمنان کمک کند.

دبیر فدراسیون تنیس یادآور شد: سمنان شرایط مطلوبی برای میزبانی دارد که با اتخاذ تدابیر از سوی مسوولان ورزش استان می تواند میزبان رقابت های کشوری باشد.  

بهاره ذبیح اللهی، بانوی شاهرودی با انصراف دیگر کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان سمنان و با کسب ۱۱ رای از ۱۵ رای به عنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان سمنان با حضور کیمیایی دبیر فدراسیون تنیس و مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد ، بهاره ذبیح الهی و نورالله نیکفر ۲ نامزد ریاست هیات بودند که نیکفر لحظاتی پیش از برگزاری این انتخابات انصراف خود به صورت کتبی در این مجمع اعلام کرد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان تنیس مجمع انتخاباتی ورزش فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است