Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار انگشت پسر جوان بر اثر گیر کردن در دستگاه هسته‌گیر آلبالو له شد. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بعدازظهر روز گذشته جوانی 20 ساله در کارگاه مشغول کار با دستگاه هسته‌گیر آلبالو بود که ناگهان دست راست وی تا مچ به داخل این دستگاه صنعتی فرو رفت و فریادهای کمک‌خواهی این کارگر، دیگر همکارانش را از این اتفاق مطلع ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال اطلاع‌رسانی این حادثه در ساعت 17:56 روز گذشته به سامانه 125، آتش‌نشانان ایستگاه 14 به همراه تیم نجات 17 این سازمان به محل حادثه در کارگاهی واقع در شهرری، خیابان میرعابدینی رهسپار شدند.

محمود اورقانی؛ فرمانده گروه امداد و نجات 17 سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: وضعیت روحی مصدوم بحرانی بود و با کوچکترین تکان دست، امکان جدا شدن انگشتان وی می‌رفت که نجاتگران پس از قطع جریان برق دستگاه هسته‌گیر، با استفاده از ابزار لازم و با مهارت کافی قطعات و متعلقات دستگاه را جدا کردند و در زمانی کوتاه موفق به رهاسازی دست این جوان از داخل دستگاه شدند.

وی تصریح کرد: امدادگران اورژانس که در محل حادثه حضور یافته بودند، به محض آزاد شدن دست کارگر از میان دستگاه، به سرعت وی را که از ناحیه دست آسیب دیده‌اش دچار خون ریزی شده بود، به بیمارستان انتقال دادند. 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ متأسفانه در این حادثه چهار انگشت دست راست پسر جوان به طور کامل دچار مصدومیت شدید و له‌شدگی شد.

تهران| مرگ راننده پراید پس از تصادف با کامیونت + تصاویرتهران| نجات راننده از مرگ پس از ورود گاردریل به پراید+ تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی‌های میدانی در شهر اصفهان نشان می‌دهد تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، به دنبال فعال شدن پدافند هوایی در برخی نقاط کشور برای مقابله با برخی اهداف احتمالی، گزارش‌ خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور حکایت از این دارد که تاکنون اصابت و انفجاری گسترده‌ای که ناشی از برخورد هرگونه تهدید هوایی باشد گزارش نشده است.

تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

تصاویر ثبت شده توسط کاربران حکایت از فعالیت توپ‌های پدافندی در برخی از نقاط کشور داشته که به‌عنوان سامانه‌های دفاع نقطه‌ای در برابر تهدیدات در ارتفاع بسیار کم عمل می‌کنند و فعالیت آنها در وضعیت هوشیاری صد در صدی کاملا طبیعی است.

تاکنون گزارشی از شلیک سامانه‌های پدافندی موشکی دریافت نشده است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896919

دیگر خبرها

  • وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف و مسخره / آژانس : آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران نرسیده
  • وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف / آژانس : آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران نرسیده
  • وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان بیانیه داد
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟