Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  محمد اصغری افزود: احتمال وقوع بارش‌های سیل آسا در سیستان و بلوچستان، هرمزگان، مناطق مرتفع کرمان و فارس وجود دارد.

وی گفت: این شرایط با شدت کمتر در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، مرکزی، ایلام، ارتفاعات کرمانشاه و جنوب کردستان نیز پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی ادامه داد: در سواحل خزر یکی دو روز آینده هوا نسبتاً آرام، صاف و مناسب امور کشاورزی است. با این حال در ارتفاعات مازندران، بلندی‌های تهران، البرز و سمنان در ساعات بعد از ظهر شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

 اصغری گفت: بعدازظهر در جاده‌های شمال، رگبار و پدیده مه خواهیم داشت. در سواحل بوشهر و خوزستان نیز وقوع مه را پیش بینی می‌کنیم که موجب تاخیر در پروازها خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پدیده غبار در مناطق مرزی کشور با عراق به زائران اربعین توصیه کرد ماسک به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی عراق گرد و غبار ماسک هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم بارندگی در ارتفاعات استان تا روز چهارشنبه گفت: در این ایام به ویژه امروز بعد از ظهر در جنوب غرب، جنوب و تا حدودی مرکز، وزش بادها به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای و با احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تأثیر سامانه بارشی تا اواسط روز چهارشنبه به صورت رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمال شرق، شرق و ارتفاعات استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این ایام به ویژه امروز بعد از ظهر در جنوب غرب، جنوب و تا حدودی مرکز، وزش بادها به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای و با احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: تا پایان هفته، روند تغییرات دما افزایشی خواهد بود، همچنین از اواسط روز چهارشنبه به تدریج و با استقرار جریانات جنوبی شاهد افزایش رطوبت ابتدا در نوار ساحلی و سپس مناطق مرکزی خواهیم بود و شمال خلیج‌فارس تا فردا مواج است.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۸ و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۴.۷ و حداقل به ۲۱ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 747211

دیگر خبرها

  • پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • هشدار وقوع سیلاب در مازندران