Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کوهدشت از نصب ۲پل معلق در دره شیرز خبر داد و گفت: این پل‌ها در آینده نزدیک افتتاح می‌شود. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

مجتبی نورعلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشتاظهار داشت: تنگه شیرز یکی از دیدنی‌ترین مناطق گردشگری استان لرستان بوده که در نقطه تلاقی سه استان کرمانشاه، ایلام و لرستان واقع شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تنگه شیرز در بخش زردلان و در منطقه اولادقباد قرار دارد، افزود: این تنگه از روستای گُدارگه ضرون به‌طول پنج کیلومتر تا کنار رودخانه سیمره کشیده شده‌است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کوهدشت با اشاره به وجود آبشارهای خروشان و صخره‌های شگرف در تنگه شیرز عنوان کرد: 2پل معلق که در این تنگه نصب‌شده در فاصله 100متری از هم قرار دارند و ارتفاع آن‌ها از کف رودخانه تا بام 10متر است.

تخریب تاریخ و طبیعت در "شیرز"؛ میراث ملی ایران سایت پرورش ماهی شد+ تصاویرلرستان| "دره شیرز" ساماندهی و به بخش خصوصی واگذار شودخرم‌آباد|منطقه گردشگری شیرز به‌عنوان "ژئو پارک جهانی" ثبت می‌شود

وی بیان کرد: پل‌های معلق ایجادشده در تنگه شیرز باعث می‌شود که گردشگران به‌راحتی بتوانند از رودخانه این تنگه عبور کرده و از تماشایی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کوهدشت دیدن کنند.

نورعلی با تقدیر از عنایت ویژه مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان نسبت به شهرستان کوهدشت گفت: اعتبار نصب پل‌های معلق در تنگه شیرز 500میلیون تومان است و در آینده نزدیک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ ولی جهانی گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون، هزار گردشگر خارجی از کشور‌های مختلف به گیلان وارد شدند و از اماکن تفریحی، طبیعی و تاریخی استان دیدن کردند.

وی از افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: شهر‌های آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندرانزلی به ترتیب بیشترین سفر گردشگران خارجی به استان را داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: تخت‌های واحد‌های اقامتی گیلان در طول سفر‌های نوروزی امسال ۱۰۰ درصد استفاده شد که این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از سفر به گیلان است.

وی با بیان اینکه استان گیلان از حدود ۲ سال گذشته به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور قرار گرفته است، اضافه کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری، افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت بنا‌های تاریخی و برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال در افزایش سفر گردشگران به گیلان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • همواره از حضور هنرمندان ترکیه در کشورمان استقبال می‌کنیم
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر