Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ نایب رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان اظهار کرد: مسابقات از امروز ۱۱ مهر ماه به مدت ۲ روز در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به روش نیمه آزاد و به صورت تیمی در بخش بانوان به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس به میزبانی اهواز برگزار می شود.

پریا افراز گفت: بیش از ۹۰ ورزشکار از شهرهای اهواز، اندیکا، اندیمشک، بهبهان، دزفول، شوش، هندیجان و هویزه در این رقابت ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراز در ادامه افزود: به برترین های این مسابقات  مدال، حکم، کاپ اخلاق و کاپ های تیمی اهداء خواهد شد.

نایب رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان در پایان به برنامه های آینده هیات کونگ فو اشاره کرد و گفت: هدف ما این است که جامعه آماری بانوان کونگ فو کار استان را افزایش دهیم و نیز با یک برنامه ریزی خوب در مسابقات کشوری حضور پیدا کنیم. همچنین در نظر داریم با برگزاری کلاس های مربیگری و داوری سطح مربیان و داوران استان ارتقا پیدا کنند.

۴۶

کد خبر 1306575

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هنرهای رزمی اهواز خبر ورزشی ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ایالات متحده آمریکا اربعین خودرو باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال پیاده روی اربعین دونالد ترامپ سپاه پاسداران لیگ قهرمانان اروپا آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیأت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان از عمومی مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل آورد و گفت در حسین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085983

دیگر خبرها

  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد