Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل را رایزنی فرهنگی ایران در آلمان، «گنجینه‌های ماه مبارک» خلاصه‌ کتاب «شهرخدا؛ رمضان و رازهای روزه داری» اثر حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان به زبان آلمانی است. این کتاب را انتشارات اسلامیکا به تازگی در ۳۲ صفحه منتشر کرده است. 

کتاب «شهرخدا؛ رمضان و رازهای روزه داری» به رازهای روزه‌داری، ابعاد تربیتی و زیبایی‌های معنوی ماه‌ مبارک رمضان اشاره و به ما یادآوری می‌کند که این در این ماه مبارک، فرصتی برای بندگان ایجاد شده تا به خدا نزدیک‌تر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در این کتاب، همچنین به برخی پرسش‌های کلیدی جوانان درباره ماه مبارک رمضان پاسخ داده است: یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در این کتاب به آن پرداخته شده، این است که چگونه خود را برای ماه مقدس آماده کنیم تا بتوانیم بهره بیشتری از این ماه بگیریم.

 نشر اسلامیکا در آلمان بجز این کتاب، آثار دیگری از متفکران و متکلمان معاصر شیعه را نیز منتشر کرده است.

کد خبر 4735972 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا پناهیان رایزنی فرهنگی ایران در آلمان معرفی کتاب روزه داری کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب هفته دفاع مقدس بازار نشر گردشگری دفاع مقدس جنگ تحمیلی ترجمه ادبیات ادبیات دفاع مقدس ادبیات جهان دفاع مقدس اربعین 98 اربعین حسینی رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها

کتاب «نقاشی قشنگ» برگرفته از حدیثی از امام رضا(ع) به قلم لعیا اعتمادی برای گروه سنی کودک از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) به نویسندگی لعیا اعتمادی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان از سوی انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار کتاب‌های کودک و نوجوان شد. این اثر یکی از جلدهای مجموعه 12 جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا(ع) است.

نویسنده کتاب حاضر داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا(ع) مبنی بر اینکه «تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد» نوشته که در کتاب عیون اخبار‌الرضا ذکر شده است.

ماجرای داستان «نقاشی قشنگ» در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی  می‌شود.

نامه‌هایی به خدا کتاب شد

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم: نقاشی‌اش خیلی قشنگ بود! گل‌های قرمز و صورتی برگ‌هایشان را بالا آورده بودند. پروانه‌ها هم مثل فرشته‌ها بالای سر آنها می‌چرخیدند و خوشحالی می‌کردند. وقتی نقاشی مائده را دیدم، این فکر به ذهنم آمد و به او گفتم: «خوش به حال گلهایت! حتما از اینکه پروانه‌ها مثل فرشته‌ها بالای سرشان میچرخند، خیلی خوشحال هستند!» مائده با تعجب نگاهم کرد و پرسید: «پروانه‌ها مثل فرشته‌ها بالای سر آنها می‌چرخند؟» آن وقت مرا نگاه کرد و خندید. بعد از آن روز دیگر حرف نزد.

کتاب «نقاشی قشنگ» در 24 صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت 40 هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» منتشر شد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر