Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا باهنر صبح امروز در همایش فصلی خانه احزاب با بیان اینکه افتخار می‌کنم که خانه احزاب به یک نقطه مطلوب رسیده و همگرایی را در میان جریان های سیاسی دنبال می کند، اظهار کرد: توقع از خانه احزاب هم همین است. در ابتدای تشکیل خانه احزاب، جریان چپ و راست برای تصاحب آن دعوا می کردند، ولی اکنون خانه احزاب به محلی برای گفت و گوی احزاب مختلف تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این اتفاق خیلی خوشحال هستم. همزیستی مسالمت آمیز احزاب باید دنبال شود.

وی افزود: امروز به دلیل مشکلات معیشتی، زمینه‌های نارضایتی در کشور زیاد است و ما هم خودمان نباید در بوق افزایش نارضایتی بدمیم. من نگران هستم احزاب و کاندیداها بر نارضایتی‌ها بیفزایند و بر موج نارضایتی سوار شوند. همه قوا دارای نقاط ضعف و قوت هستند و نباید فقط نقاط ضعف برجسته شود. تخریب مجلس، دولت، قوه قضائیه موجب افزایش نارضایتی ها می شود. برخی کاندیداها وعده هایی هم برای انتخابات می دهند که قابل تحقق نیست. فضای مجازی هم که بیداد می کند. در گذشته در مورد خود من هم نوشتند باهنر سلطان چای است که این مساله آن زمان نترکاند، اما الان فضای مجازی فرصت پاسخ به تخریب ها را نمی دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین تاکید کرد: اولین مساله ما افزایش مشارکت از طریق همگرایی است نه واگرایی. انتخابات فرصت مغتنمی برای همگرایی و تحقق اهداف انقلاب است. پیشنهاد من این است که اگر قرار است بیاینه پایانی برای این همایش صادر شود، در این بیانیه جریان های سیاسی دعوت شوند برای تهیه میثاق نامه اخلاقی برای انتخابات.

باهنر با انتقاد از ثبت نام زیاد افراد در انتخابات اظهار کرد: پیش بینی می کنم در انتخابات مجلس 15،16 هزار نفر ثبت نام می کنند که صلاحیت 7،8 هزار نفر تایید نمی شود. کسانی که صلاحیت آنها تایید نمی شود، اگر دنبال تخریب و تهمت باشند، مسائل زیادی ایجاد می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمدرضا باهنر سلطان چای خانه احزاب فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، گفت: بر اساس جدول زمان بندی، زمان برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قبل از زمان شروع رسمی تبلیغات ممنوع است، افزود: تبلیغات به صورت مجازی و حقیقی در تمامی سایت‌ها و فضای اینترنت قبل از آغاز رسمی تبلیغات ممنوع است و با تخلفات این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌ها را به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • رژیم صهیونیستی اردوگاه «نور شمس» را به شکل کامل ویران کرد
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • اعلام آمادگی رایزن فرهنگی ایران در مالزی برای همکاری در پروژه هنر مساجد جهان