Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین صحبت الله رحمانی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افزایش ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و ۹۲۵ هزار نفر در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سماح به صورت شبانه روزی است، افزود: ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح تا روز‌های نزدیک به اربعین ادامه دارد، لذا به زائران توصیه می‌کنیم که ثبت نام خود را به روز‌های آخر موکول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اعزام ۵ هزار زائر اولی به کربلا تا پایان سال

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز فعالیت موکب‌های اربعین گفت: موکب‌های ایرانی در داخل کشور از ۱۳ مهرماه تا ۳ روز پس از اربعین و موکب‌های عراقی در کشور عراق از ۱۷ مهرماه تا روز اربعین به زائران حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات ثبت زائران اربعین در سامانه سماح در یازدهم مهرماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات اربعین98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست بیمه سلامت استان گفت: علت این اختلال به روز رسانی زیرساخت‌های سامانه و ارتقاء نرم افزاری از قدیم به جدید است. 
بوالحسنی با اشاره به اینکه این اختلال از ۲۶ فروردین شروع شده افزود: تاکنون حدودی از مشکل مرتفع شده، اما هنوز این اختلال وجود دارد و سامانه قطع و وصل می‌شود.
او گفت: برای اینکه مشکلی در روند دریافت خدمات بیماران ایجاد نشود به تمامی مؤسسات طرف قرارداد اعلام کردیم تا زمان رفع مشکل، نسخه نویسی کاغذی را جایگزین کنند تا مردم مجبور به پرداخت هزینه به صورت آزاد نشوند.
سرپرست بیمه سلامت استان ادامه داد: مشکل اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت ظرف چند روز آتی برطرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان