Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرنا(- ١٣:٣٢) ٩٨/٠٧/١١
محسن رضایی: نقش احزاب در تربیت دولتمردان آینده بسیار مهم است
١٤٨٠
ایرنا/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان نقش احزاب در اعتلای جامعه و تربیت دولتمردان و سیاستمداران آینده، گفت: با گذشت چهاردهه از انقلاب اسلامی، ما نه با انتقال حزبی و جناحی بلکه با انتقال میان نسلی مواجه هستیم یعنی نسل اول و دوم خداحافظی می‌کند و نسل سوم و چهارم به میدان می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«محسن رضایی» صبح پنجشنبه در همایش فصلی خانه احزاب که در محل وزارت کشور و با محوریت موضوع نقش احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: احزاب شاید تنها نهادی هستند که هم در قدرت، حاکمیت و حکومت حضور دارند و هم در جامعه؛ بنابراین هم در اعتلای جامعه و هم در کارآمدی و اداره کشور نقش دارند.
وی افزود: این که ما احزاب را فقط برای انتخابات بخواهیم و بعد هم افرادی را به مجلس بفرستیم که آنها هم با احزاب تا انتخابات بعدی خداحافظی می کنند؛ نشان می دهد که یک بازنگری اساسی درباره نقش احزاب در ارتباط با حکومت و اداره کشور باید پیش بیاید.
وی افزود: از طرف دیگر نقش احزاب و در اعتلای جامعه بسیار مهم است مانند تقویت دولت‌مردان و سیاستمداران آینده. به ویژه آنکه اکنون که چهاردهه از انقلاب می‌گذرد ما با دوره انتقال بین نسلی مواجه هستیم نه انتقال بین حزبی و جناحی؛ یعنی نسل اول و دوم خداحافظی می‌کند و نسل سوم و چهارم به میدان می آید.
رضایی ادامه داد: باید بدانیم که تا چه اندازه نسل سوم و چهارم را برای مسئولیت هایی که سنگین تر از گذشته هم هستند؛ آماده کرده ایم. امروز ایران نسبت به ۱۰ سال پیش مسئولیت های بیشتری دارد. در جامعه علاوه بر گسترش جمعیت ما با مسائل پیچیده و مهمی مواجه هستیم و دولت‌مردان آینده با مسائل سنگین تر از گذشته مواجه هستند چقدر احزاب برای آمادگی نسل‌های آینده به منظور پذیرش مسئولیت تلاش کرده اند.
همایش سراسری خانه احزاب با عنوان «احزاب و انتخابات مجلس» امروز پنجشنبه یازدهم مهرماه در دو بخش انتخابات و پیوند احزاب با حضور نمایندگان قوا و شورای نگهبان در تالار همایش‌های وزارت کشور در حال برگزاری است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: احزاب انتخابات محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اخبار مختلفی در خصوص احتمال جدایی محمد صلاح از لیورپول در پایان فصل جاری مطرح می‌شد، با اعلام جدایی یورگن کلوپ از این تیم در پایان فصل، ابهامات بیشتری پیرامون آینده این بازیکن شکل گرفت و بسیاری درباره استراتژی جدید باشگاه انگلیسی در فصل‌های آینده صحبت می‌کنند.

خوزه انریکه، ستاره سابق لیورپول، در گفت‌وگویی اعلام کرد صلاح در صورت داشتن پیشنهاد مناسب، لیورپول را ترک خواهد کرد. این در حالی است لیگ عربستان با توجه به صحبت‌ها در مورد پیشنهادی به ارزش 200 میلیون پوند، به جذب این ملی پوش مصری نزدیک‌تر است.

انریکه همچنین با تاکید بر اینکه بعید می‌داند پیشنهاد جذاب عربستانی‌ها توسط صلاح رد شود، گفت با توجه به پایان دوران مربیگری یورگن کلوپ در لیورپول، تابستان، بهترین زمان برای جدایی محمد صلاح از لیورپول خواهد بود.

این اظهارات در حالی مطرح شده که پیش از این چندین روزنامه اروپایی تایید کرده بودند که محمد صلاح به انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده نزدیک است.

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف