Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد عمرانی درباره مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل زابل در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال گذار از دانشگاه‌های نسل اول و دوم به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از حالت آموزشی و پژوهشی خارج‌شده و به سمت خلاقیت و کارآفرینی روی آورده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل نیز در راستای رسیدن به این مهم و تبدیل به دانشگاهی نوآور و کارآفرین گام‌های مثبتی برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل در تشریح فعالیت‌های پژوهشی در راستای حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه کارآفرین گفت: چند سال است که منطقه سیستان با خشکسالی دست به گریبان است و شرایط جوی نا‌مناسب و کم‌آبی باعث شده که تغییر الگوی کشت در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

عمرانی اظهار کرد: پس از تحقیقات گسترده درخت زیتون برای کشت در این منطقه پیشنهاد شد؛ چراکه در برابر کم‌آبی، شوری آب و شرایط جوی نامناسب مقاومت دارد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل برای تأمین نهال مورد نیاز برای کشت در دشت سیستان اقدام به راه‌اندازی قلمستان زیتون به‌صورت علمی و مکانیزه و تولید نهال زیتون مرغوب کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل خاطرنشان کرد: در هر دوره از برداشت این قلمستان تعداد ۳۰‌ هزار نهال زیتون باکیفیت و مقاوم با شرایط محیطی سیستان برداشت شده که در زمان مناسب به بازار عرضه خواهد شد.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از گفتگوی خود یادآور شد: برای این‌که دانشگاه بتواند در تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص و باکیفیت و ارائه آن به بخش‌های مختلف جامعه به‌عنوان اصلی‌ترین رسالت دانشگاه موفق عمل کند، باید اهتمام خاصی به مقوله فرهنگ داشته باشد.

عمرانی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل یکی از اولویت‌های مهم خود را برنامه‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی قرار داده و سایر برنامه‌های خود را در چارچوب فرهنگی تدوین و اجرا می‌کند.

استاندارد‌سازی امکانات آموزشی و افزایش کیفیت برای جذب دانشجوی خارجی

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل گفت: با توجه به حضور دانشجوی خارجی در آینده نزدیک، به‌روزرسانی، استاندارد‌سازی امکانات آموزشی و افزایش کیفیت آموزش از برنامه‌های این واحد دانشگاهی است.

عمرانی عنوان کرد: در بخش پژوهش نیز تلاش بر این است با عقد قرارداد با سازمان‌ها و ارگان‌های استان برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی و طرح‌های پژوهشی در راستای درآمد‌زایی برای دانشگاه و تأثیرگذاری برای حل مشکلات منطقه گام برداریم.

رئیس واحد بین‌المللی زابل عنوان کرد: شهرستان زابل با دارابودن ۸ دانشگاه به نسبت جمعیت، یک شهر دانشگاهی محسوب می‌شود و این واحد دانشگاهی در جذب دانشجو با سایر دانشگاه‌های شهرستان در حال رقابت است.

عمرانی بیان کرد: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل اقدام به ایجاد سه ساختمان آموزشی در شهرستان‌های تابعه کرد که در مقایسه با سال قبل شاهد افزایش جذب دانشجو بوده و با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه مرکز سنجش و پذیرش انتظار می‌رود افزایش بیشتری در جذب دانشجو داشته باشیم.

انتهای پیام/

300 / 31 محمد عمرانی واحد بین‌المللی زابل دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی