Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حاجعلی صالحی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری فردی به جرم برداشت ۹۰ میلیون ریال از حساب بانکی شهروندی در اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: شهروندی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان اسلامشهر مراجعه و از خالی شدن حساب بانکی اش توسط فرد یا افرادی ناشناس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : شاکی در اظهارات خود عنوان کرد که برای انجام یک تراکنش مالی به دستگاه عابر بانک مراجعه و در خلال انجام تراکنش متوجه خالی شدن حساب بانکی اش شده است.

صالحی ادامه داد: شاکی مدعی شد پس از بررسی پرینت حساب بانکی خود متوجه برداشت حدود مبلغ ۹۰ میلیون ریال از حسابش شده است.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی، اقدامات فنی توسط کارشناسان پلیس فتا اسلامشهر آغاز و پس از احصاء ادله دیجیتال جرم، متهم اصلی شناسایی شد.

صالحی گفت: متهم که با شاکی آشنا بود، در جریان بازجویی‌ها ضمن اعتراف به بزه انتسابی در تشریح شیوه سرقت عنوان کرد؛ که با طراحی نقشه قبلی، زمانی که شاکی کارت عابرش را جهت برداشت مبلغی پول از دستگاه خودپرداز به وی داده بود با مراجعه به دستگاه خودپرداز برای کارت شاکی رمز دوم تعریف کرده و سپس از طریق اینترنت و با استفاده از رمز دوم تعریف شده حساب بانکی وی را خالی کرده است.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اظهارات متهم و مستندات موجود ، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی به هموطنان هشدار داد: به هیچ عنوان کارت عابر بانک خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در بازه زمانی مشخص نسبت به تعویض رمز اول و دوم کارت عابر بانک خود اقدام کنند.

سرهنگ حاجعلی صالحی سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir را منشاء انتشار اخبار حوادث و هشدارهای آموزشی پلیس فتا اعلام و آمادگی کارشناسان متخصص و فنی به عنوان پشتیبان سایت را جهت دریافت گزارشات مردمی و اخذ نقطه نظرات شهروندان و کاربران اعلام کرد.

کد خبر 4736109

منبع: مهر

کلیدواژه: جرایم اینترنتی پلیس فتا شهرستانهای غرب استان تهران اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز گرگان گردشگری اجلاس جاده ابریشم شهرکرد بیرجند آتش نشانی دفاع مقدس جنگ تحمیلی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مهدی صالحی اظهار داشت: طی ۲ سال اخیر خیرین استان اعتباری معادل ۳۱۰ میلیارد ریال به ۳۰۷ خانوار برای کمک به ساخت، تعمیر، تکمیل خانه‌های نیازمندان از محل حساب ۱۰۰ پرداخت کمک کردند.   وی افزود: در این مدت (۲ سال گذشته) ۲۰ واحد مسکونی در سطح استان از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) احداث شده است.   مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بیان کرد: در طول ۱۰ سال گذشته (سال ۹۰ تا ۱۴۰۰) مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کمک به ۱۲۳ خانوار کم بضاعت در استان پرداخت شده است.   صالحی یادآور شد: سیاست‌های کلی حساب ۱۰۰ برای تامین مسکن نیازمندان در استان به وسیله هیات امنا بررسی و تصمیم گیری می‌شود، اما بر اساس یک قانون کلی حساب ۱۰۰ امام (ره)، معادل کمک نقدی که خیرین برای خانه دار شدن نیازمندان به این حساب کنند، حساب ۱۰۰ هم به همان میزان به محرومان جامعه کمک خواهد کرد.   وی اضافه کرد: جلوه اصلی کمک حساب ۱۰۰ امام (ره) در تامین مسکن روستایی نهفته است، بسیاری از روستاییان که حتی با گرفتن تسهیلات کم بهره هم نتوانسته اند خانه و مسکن خود را به اتمام برسانند با بهره گیری از کمک‌های بلاعوض حساب ۱۰۰، واحد‌های ساختمانی خود را تکمیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • از مشکل تامین دارو تا بررسی موضوع کارت شهروندی
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه