Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آستارا گفت: با دستورالعمل اصلاحی وزارت کشور، پرداخت «فوق‌العاده حق نوار مرزی» شهرستان مرزی بندر آستارا برقرار شد. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، حسن رستم‌زاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده، پرداخت «فوق العاده حق نوارمرزی» کارکنان دولت در شهرستان مرزی بندر آستارا پس از 40 سال برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آستارا با بیان اینکه قول برقراری حق نوار مرزی در بدو ورود به این شهرستان را به مردم شریف آستارا داده بودم گفت: پیرو پیگیری‌های مستمر از وزارت کشور، پس از 40 سال در نهایت این امر محقق شد.

نماینده عالی دولت در آستارا با بیان اینکه کارکنان دولت در این شهرستان قبل از این، فوق‌العاده حق مرزی را دریافت نمی‌کردند افزود: بر اساس این دستورالعمل، پرداخت حق نوار مرزی در احکام کارگزینی کارکنان اداری شهرستان‌ مرزی بندر آستارا قطعی شد.

خراسان جنوبی‌|‌ 1200 معلم درمیان از حق نوار مرزی و ارتقاء شغلی بهره‌مند شدندگیلان| مردم آستارا از کمبود امکانات درمان رنج می‌برند‌علاقه‌مندی ‌آذربایجان برای سرمایه‌گذاری در راه‌آهن رشت ــ آستارا

وی با قدردانی از حمایت‌های ویژه اعضای شورای تأمین شهرستان آستارا تصریح کرد: بر اساس این دستورالعمل، کلیه مناطق شهرستان آستارا مشمول این طرح شده و از حق فوق‌العاده نوار مرزی بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار آستارا با قدردانی از پیگیری‌های وزیر کشور، استاندار سابق و فعلی گیلان و نماینده آستارا گفت: پس از سفر مدیرکل امور مرزی وزارت کشور به این شهرستان و تجمیع گزارشات انجام شده، در نهایت این خواسته به‌حق مردم آستارا، عملی شد.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیاردی در گیلان ایستاد

با پیگیری سازمان بازرسی از تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع واقع در شهر آستارا به ارزش حداقل ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، خدائیان؛ رئیس سازمان بازرسی از سنددار شدن اراضی برکه پریان با ورود این سازمان خبر داد و گفت: پیرو اطلاعیه واصله برخی افراد درخواست صدور سند مالکیت برای زمین موسوم به برکه پریان، در یک موقعیت مطلوب و بهترین نقطه شهر آستارا و در مجاورت دریا (مجاور بازارچه مرزی) به مساحت 83409 مترمربع را کردند و دستگاه‌های متولی نیز صدور سند مالکیت را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از ورود بازرسی کل استان گیلان و با اخذ اصل پرونده‌های ثبتی، مطالعه و مداقه فنی مستندات و نیز شنیدن توضیحات نمایندگان ادارات متعدد مشخص شد اراضی مذکور ملی است.

خدائیان تصریح کرد: با توجه به مستندات موجود، از صدور سند مالکیت بنام شخص مدعی جلوگیری و همزمان اقدام لازم جهت هماهنگی و همکاری و تهیه نقشه‌های حدنگاری (کاداستر) از سوی دستگاه‎های متولی به ویژه ادارات منابع طبیعی، شهرداری، راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ثبت اسناد و املاک در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل جلسات متعدد با حضور مدیران کل دستگاه‌های ذیربط در بازرسی کل استان گیلان نهایتا دو فقره سند مالکیت تک برگی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور جمعاً به مساحت بیش از 28 هکتار من جمله زمین مربوط به برکه پریان صادر شد.

افزایش فروش زمین در گیلان به عرصه تولید صدمه خواهد زد

خدائیان یادآور شد: بر اساس نقشه و مشخصات موجود، مساحت دقیق عرصه مربوط به برکه پریان به میزان 83409 مترمربع است که در شرایط موجود و بر اساس حداقل قیمت کارشناس رسمی دادگستری ارزش حداقل 3.000.000.000.000 تومانی دارد.

وی تاکید کرد: بر اساس ماده 10 قانون زمین شهری، و به دنبال پیگیری‌های بعدی سازمان بازرسی، سند مالکیت برکه پریان به نام سازمان ملی زمین و مسکن منتقل و مقرر است در راستای حقوق عامه به عنوان فضای سبز، احداث پارک و پارکینگ عمومی بازارچه مرزی آستارا در اختیار شهرداری و برای استفاده مردم عزیز آستارا قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف زمین‌خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • تردد دریایی در قشم برقرار است/ تعطیلی ۳ اسکله گردشگری
  • زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان؛ برکه چندهزارساله یک شبه مالک پیدا کرد!
  • دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیاردی در گیلان ایستاد
  • سازمان بازرسی مقابل زمین‌خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان ایستاد
  • برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری
  • توقیف خودروی سرقتی و سارق سابقه دار توسط مرزبانان آستارا
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • استقبال مسافران نوروزی از منطقه نمونه گردشگری حیران آستارا
  • سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس