Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دشتستان در این آیین گفت :باتوجه به اینکه تامین آب شرب یکی از بحرانی ترین موضوعات این شهرستان بوده است این پروژه نقش مهمی در حل این مشکل ایفا می کند.

فتح الله نوروزی افزود : دشتستان باتوجه به وضعیت موجود باز هم نیاز به توجه ویژه در حوزه آب دارد که  اگر در صورت رخ دادن خشکسالی های پیاپی بازسازی و نوسازی منابع آبی و کاهش وابستگی

شهرستان به خارج از استان انجام شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت : سد دالکی تامین کننده آب نخلستان های دشتستان از جمله مطالبات مهم و حیاتی کشاورزان است که نیازمند تزریق اعتبار برای سرعت بخشی در اجرای پروژه است .

نوروزی تصریح کرد: همچنین راه اندازی آبشیرین کن برای برون رفت از بحران آب شرب برای شهرستان دشتستان پیش بینی شده است .

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : تلاش همه مسئولان ، همدلی و هماهنگی همه دراین مدت کوتاه باعث شد که مساله آب شهر برازجان که سالها مشکل داشت حل شود.

محمد باقر سعادت افزود : در مدت اخیر اقدامات خوبی در حوزه آب شهرستان دشتستان از حفاری چاه های جدید  با کمک وزارت نیرو و با اعتبارات استانی انجام شده است.

وی اظهارداشت : استانی که جمعیت یک ملییون و ۱۷۰ هزار نفر دارد و باوجود بیش از ۷۰۰ کیلومتر نوار ساحلی، گرمای ۵۵ درجه و درآمد سرشار غیر منصفانه است که از منابع آب پایدار و مطلوب بهره مند نباشند .

سعادت همچنین به مساله سد دالکی و اهمیت آن پرداخت و گفت : دو تونل سد دالکی تکمیل شده ولی نیاز است که با جذب اعتبارات بموقع در احداث آن سرعت بخشی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت : با بهره برداری از  این پروژه با حفر ۱۱ حلقه چاه و خط انتقال ۱۱ کیلومتر روزانه ۱۰ هزار متر مکعب آب به شهر برازجان تزریق می شود.

حمزه پور افزود: در حال حاضر ۲۸ پروژه با اعتبار ۳۲۸ میلیارد تومان برای پایداری آب در شهرستان دشتستان  درحال انجام است که ۸۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

۷۲۱۳  / ۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر آبرسانی خلیج فارس وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه

ژنرال «راب مگوون» معاون رئیس ستاد دفاعی ارتش انگلیس گفته است نیرو‌های این ارتش در صورت ورود به جنگ به دلیل نداشتن منابع مناسب جنگ‌های آینده مجبور به مدیریت «ریسک عملیاتی» می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وزیر دفاع انگلیس به قانونگذاران این کشور گفته بود با «ریشی سوناک»، نخست وزیر انگلیس و «جرمی هانت»، رئیس خزانه‌داری این کشور بر سر افزایش بودجه نظامی در لایحه بودجه اخیر لابی گری کرده، اما در این راه ناموفق بوده است.

وزیر دفاع انگلیس در صحبت خطاب به کمیته دفاعی مجلس عوام این کشور گفت: «ما به صورت خیلی صریح گفته‌ایم حجم پولی که هم‌اکنون صرف مهمات می‌کنیم هر چند چشمگیر است تهدیدات پیش روی ما در همه حوزه‌ها را رفع نمی‌کند.»

تلگراف گزارش کرد راب مگوون این ارزیابی را تایید کرده است که «ارتش انگلیس نخواهد توانست در یک جنگ داغ تمام عیار با ولادیمیر پوتین برای بیش از ۲ ماه بجنگد، چون مهمات و ذخایر تجهیزات لازم برای انجام این کار را در اختیار ندارد.»

وزیر دفاع انگلیس گفت انگلیس چنین جنگی را در کنار متحدانش در ائتلاف ناتو انجام خواهد داد و به این ترتیب این متحدان مجموعا قدرت تسلیحاتی بیشتر از روسیه خواهند داشت.

شاپس مدعی شد در قبال این صحبت که انگلیس منحصرا برای جنگ با روسیه آماده نیست «درک این موضوع مهم است که، چون ما در ناتو هستیم و بند پنجم اساسنامه (بند دفاع دسته جمعی ناتو) وجود دارد ما هرگز در چنین وضعیتی قرار نخواهیم گرفت.»

تحقیقات اخیر کمیته دفاعی مجلس عوام انگلیس مشخص کرد نیرو‌های نظامی این کشور «تحت فشار فزاینده» هستند و برای جنگ با روسیه آمادگی ندارند.

در گزارش مربوط به این تحقیقات تصریح شد دولت لندن بدون اصلاحات فوری به منظور رفع بحران استخدام نیرو «هرگز به آمادگی استراتژیک یا رزمی دست نخواهد یافت» و همچنین لازم است که ذخایر سلاح‌ها و مهمات ارتش انگلیس به شکلی چشمگیر افزایش یابند.

دیگر خبرها

  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • اهدای خون ۵۰۰ قمی طی ۷ روز گذشته
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • افتتاح ٢ طرح با اشتغالزایی ۹ نفر در زرند
  • افتتاح آزادراه ۹.۶ کیلومتری جنوب‌ شرق تهران در سال جاری