Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@21:24:15 GMT

ناکامی دوباره ناتانیاهو در تشکیل کابینه

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۲۸۹۴

ناکامی دوباره ناتانیاهو در تشکیل کابینه

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ایرنا، پایگاه خبری «فلسطین الیوم» به نقل از شبکه 13 رژیم صهیونیستی اعلام کرد در حالی که قرار بود نتانیاهو امروز (پنجشنبه) ابتکار عمل لیبرمن برای حل بحران تشکیل ائتلافی جدید را بشنود اما جلسه آنها بدون نتیجه و توافق به پایان رسید.
نتانیاهو درباره این نشست گفت که به لیبرمن پیشنهاد کردیم در اسرع وقت به آنچه کابینه وحدت خوانده می شود بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار بود دیروز آخرین شانس خود را برای جلب رضایت گانتس، رئیس ائتلاف آبی و سفید برای پیوستن به ائتلاف جدید صهیونیستی امتحان کند، اما روزنامه عبری زبان «معاریو» به نقل از یکی از مسؤولان ائتلاف آبی و سفید اعلام کرد که این جلسه میان گانتس و نتانیاهو پیرامون گفتگو بر سر تشکیل کابینه وحدت لغو شد.
یک منبع در حزب «اسراییل خانه ما» اعلام کرد که لیبرمن رهبر این حزب تصمیم دارد طرحی را برای حل بحران تشکیل ائتلاف جدید در سرزمین‌های اشغالی فلسطین ارائه دهد.
روزنامه معاریو به نقل از این منبع تأکید کرد که لیبرمن در نشست امروز حزب اسرائیل خانه ما گفته که آخرین چیزی که رژیم صهیونیستی به آن نیاز دارد، برگزاری دور سوم انتخابات کنست است.
منبع مذکور گفته بود که لیبرمن تاکید داشت که اگر تا هشتم اکتبر (15 مهر) پیشرفتی در مذاکرات بین لیکود و ائتلاف آبی و سفید در مورد تشکیل کابینه جدید حاصل نشود، حزب اسراییل خانه ما طرح ویژه خود را به منظور تسریع در روند تشکیل کابینه جدید به هر دو حزب ارائه خواهد داد. یک مسؤول ائتلاف آبی و سفید عنوان کرد که نتانیاهو تصمیم به برگزاری انتخابات سوم گرفته به همین خاطر، جلسه دیروز لغو شده است.
«رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه هفته گذشته رسما نتانیاهو را مامور تشکیل کابینه جدید این رژیم کرده بود. نتانیاهو ۲۸ روز فرصت دارد تا کابینه جدید را تشکیل دهد. البته امکان تمدید ۱۴ روزه این مدت نیز وجود دارد.   نتانیاهو در دوره قبلی انتخابات کنست نیز نتوانست در مدت اعلام شده کابینه جدید رژیم صهیونیستی را تشکیل دهد و در نهایت کنست منحل و انتخابات مجدد برگزار شد.
 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اسرائیل نتانیاهو انتخابات کابینه اسرائیل رژیم صهیونیستی لیبرمن بنی گانتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو

صهیونیست‌ها پنجشنبه شب بار دیگر به خیابان‌های تل‌آویو آمده و به سیاست‌های کابینه نتانیاهو در خصوص تبادل اسرا اعتراض کردند.

تظاهرات کنندگان با برپایی تظاهرات در نزدیکی مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در منطقه کریاه در تل آویو، خواستار توافق فوری برای مبادله اسرا شدند.

معترضان خواستار تلاش جدی برای آزادی فوری اسرای صهیونیست شده و توقف مذاکرات برای مبادله اسرا را محکوم کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ببینید | شکاف سیاسی در اسرائیل؛ وزیر کابینه هم نتانیاهو را مسخره کرد!
  • لیبرمن: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادار‌های آمریکایی، مقابله با ایران ممکن نبود
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم