Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، از همدان، محمد شریعتمداری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال مجموع اعتبارات پرداخت شده به طرح‌های استان همدان است، گفت: از این رقم ۶ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به ‌بانک‌ها معرفی شده‌اند.

وزیر تعاون همچنین با بیان اینکه همدان در حوزه‌های صادراتی در حال عرضه‌های مختلفی است، گفت: افتخار ایرانی‌ها این است که این استان پناسیل‌های خوبی برای اشتغال‌زایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری داشته باشند، گفت: استاندار همدان روسای بانک‌هایی را که در این حوزه همکاری ندارند، عزل کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به همکاری و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مسیر توسعه و برنامه‌ریزی استان، گفت: همدان استان مستعدی است و در حوزه های صادراتی در عرصه بین المللی می‌درخشد.

شریعتمداری سود فعالیت‌های اقتصادی شستا را ۳۶۸ درصد در سال‌جاری عنوان کرد و افزود: مقرر شد تا پایان مهرماه شستا به‌طور کامل در بورس قرار گیرد و حرکت این وزارتخانه در این خصوص از بنگاهداری به سمت سهامداری خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حذف سه دهک از افراد یارانه بگیر گفت: با تکیه بر بانک‌های اطلاعاتی متعدد ما با تعدادی از دهک‌های سه دهک بالا شروع و کمتر از ۱۷۰ هزار خانوار از لیست یارانه بگیران را حذف کردیم و در مجموع ۶۵۰ الی ۷۰۰ هزار نفر از لیست یارانه‌بگیران حذف شدند.

گفتنی است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان رزن عملیات اجرایی گاوداری ۶ هزار راسی با سرمایه‌گذاری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال را آغاز خواهد کرد. بازدید از چندین طرح صنعتی نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همدان است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان همدان محمد شریعتمداری شستا سفر وزیر کار به همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری

فرماندار ساری در پی بازدید استاندار مازندران از پل فجر ساری از نیاز ۳۰۰۰ ریالی اعتبار برای تکمیل این پروژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران عصر امروز _شنبه اول اردیبهشت _ در بازدید از پل فجر ساری با اشاره به بهره‌مندی ظرفیت بالای گردشگری این پروژه در این شهرستان اظهار کرد: تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی، این منطقه را متحول می‌کند، بنابراین طی مدت ۲۴ ساعت آینده عملیات تعریض و بهسازی این پل آغاز شود.

وی افزود: برای بهره‌برداری راه موقت جهت اتصال به این پل ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص می‌یابد.

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری نیز در این بازدید با بیان اینکه برای اجرای روگذر و کریدور اقتصادی تا امیرآباد ۳,۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، اظهار کرد: امیدواریم این موضوع در سفر ریاست جمهوری به مازندران مصوب شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور بهره‌برداری از پل فجر نیاز است تا قراردادی میان پیمانکار و شهرداری فرح‌آباد منعقد شود تا کار تعریض، به‌سازی و آسفالت، روشنایی معابر و سرعت گاه انجام شود، عنوان کرد: برای اجرای کامل پروژه باید بخشی از زمین‌های این منطقه تملک شود.

فرماندار ساری با تاکید بر اینکه با توجه به وجود معارضین باید با ایجاد یک کارگروه مشترک بین مالکان، آب منطقه‌ای و راه شهرسازی نسبت به رفع اختلاف و توافق اولیه اقدام شود، یادآور شد: برای اصلاح، تعریض و به‌سازی راه موقت این پل نیاز به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

نوبخت خاطرنشان کرد: با تخصیص این اعتبار، این پروژه به‌صورت ترک تشریفات در اختیار شهرداری فرح‌آباد قرار می‌گیرد تا عملیات عمرانی کار آغاز شود.

کد خبر 746408

دیگر خبرها

  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری
  • صندوق بیمه اجتماعی برای روستاییان۱۸ تا۵۰ سال یارانه پرداخت می‌کند
  • زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد