Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@23:36:51 GMT

حمله به یک افسر در مقر پلیس پاریس+ویدئو

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۳۲۱۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مردی با چاقو امروز -‌پنج‌شنبه- به یک افسر در مقر پلیس در پاریس حمله کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این فرد به ضرب گلوله پلیس کشته شده است.

 بنا بر گزارش خبرگزاری‌های محلی، این فرد با چاقو وارد یک ایستگاه پلیس شده و با حمله به یک افسر او را زخمی کرده است. این در حالی است گزارش‌ها حاکی از آن است که یک افسر پلیس در این حادثه کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز از انگیزه‌های این فرد اطلاعاتی در دست نیست.

«کریستوفر کاستانر»، وزیر کشور فرانسه، به محل حادثه رفته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرانسه پاریس حمله با چاقو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن

یک مقام ارشد دولت فرانسه به خبر جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه درباره احتمال جدایی کیلیان امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن و حضور در بازی‌های المپیک پاریس صحبت کرد.

کاستردا گفت: امباپه پیش از این اعتبار باورنکردنی به ما داده است، او الهام‌بخش لیگ یک فرانسه و همه ما بوده است. بدیهی است که ما همچنان ناراحت هستیم، زیرا می‌خواهیم امباپه را بیشتر در زمین کشورمان ببینیم و بازی او را بیشتر تماشا کنیم.

واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش

وزیر ورزش فرانسه فرانسه افزود: امباپه باید به ساختن حرفه خود ادامه دهد، او انتخاب خود را می‌کند. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که او کاپیتان ما در تیم ملی فرانسه باقی می‌ماند و من واقعاً می‌خواهم که در بازی‌های المپیک بازی کند.

پیش از این گزارش شده بود امباپه در هفته اول فوریه 2024 با رئال مادرید قرارداد 5 ساله‌ای امضا کرده است. حضور او در بازی‌های المپیک پاریس به دلیل سیاست باشگاه مادریدی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس