Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن دیگر از چلسی به تیم ملی انگلیس فرا خوانده شدند. 

طرفداری- در جدیدترین لیست تیم ملی انگلیس برای رویارویی با جمهوری چک و بلغارستان در مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۰، خبری از دله آلی نیست ولی فیکایو توموری و تامی آبراهام در جمع سه شیرها حضور خواهند داشت.

اسکای گزارش می‌دهد: آلی که پس از بازگشت از مصدومیت همسترینگ خود در چهار بازی برای اسپرز به میدان رفته است، همچون الکس اوکسلید چمبرلین و جسی لینگارد جایی در فهرست انتخابی گرت ساوتگیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی تامی آبراهام با وجود انجام دو بازی دوستانه مقابل برزیل و آلمان در سال ۲۰۱۷، هنوز می‌تواند در رده بزرگسالان برای نیجریه هم بازی کند ولی شاید این لیست به معنی آن باشد که مهاجم چلسی انتخاب خود را کرده است و می‌خواهد برای انگلیس بازی کند. این مهاجم ۲۲ ساله که چهارشنبه شب اولین گل خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ره به ثمر رساند، با ۷ گل زده در همین تعداد بازی، در تعقیب سرخیو آگوئروی ۸ گله به عنوان آقای گل فعلی لیگ برتر قرار دارد. فیکایو توموری که ابتدا در رده‌های پایه برای کانادا بازی می‌کرد، تا پیش از این عضو تیم ملی زیر ۲۰ سال انگلیس بود ولی به دنبال درخشش در استمفوردبریج، به لیست سه شیرها راه یافته است.

دروازه‌بان‌ها: تام هیتون، جوردن پیکفورد، نیک پوپ مدافعان: ترنت الکساندر آرنولد، بن چیلول، جو گومز، هری مگوایر، مایکل کین، تایرون مینگز، دنی رز، فیکایو توموری، کایرن تریپیر هافبک‌ها: راس بارکلی، فابین دلف، جوردن هندرسون، دکلان رایس، میسون مانت، جیمز مدیسون، هری وینکس مهاجمان: تامی آبراهام، هری کین، جیدون سانچو، رحیم استرلینگ، مارکوس رشفورد، کالوم ویلسون

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدنور سوژه الوحده برای رویارویی با تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی پس از جدایی از پرسپولیس راهی لیگ امارات شد تا پس از سال‌ها دوباره یک بازیکن از ایران در فوتبال باشگاهی این کشور فعالیت کند. البته کمی بعد از او مهدی قایدی نیز راهی امارات شد.

نوراللهی در شروع کارش در امارات به شباب الاهلی پیوست و در این تیم عملکرد خوبی داشت و در تابستان گذشته برای ادامه مسیر خود الوحده امارات را انتخاب کرد.

تیم الوحده در این هفته به مصاف شباب الاهلی می‌رود و باشگاه احمد نور تصویر او را برای این مسابقه که باید با هم‌تیمی‌های سابقش دیدار کند، انتخاب کرده است.

نوراللهی در این فصل عملکردی فوق‌العاده داشته و با گل‌ها و پاس گل‌هایش حسابی خبرساز شده است.

دیگر خبرها

  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • احمدنور سوژه الوحده برای رویارویی با تیم سابق
  • رویارویی پهپادهای ایران و آمریکا
  • مراسم نوروز در بلغارستان برگزار شد