Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتحی در تمرین آبی ها حضور یافت.

طرفداری- امیرحسین فتحی در تمرین تیم فوتبال این باشگاه حاضر شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 فردا در چارچوب هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود و امیدوار است نخستین پیروزی خود را در لیگ نوزدهم کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در آخرین جلسه تمرین آبی‌پوشان پیش از دیدار با گل‌گهر، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در تمرین این تیم حاضر شد تا به شاگردان استراماچونی روحیه دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل باشگاه پیکان در محل تمرین تیم خود حاضر شد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.
مددی که همواره ارتباط خوبی با تیم خود داشته امروز در تمرین تیم پیکان حاضر شد و به بازیکنان این تیم روحیه داد تا در ادامه فصل نتایج مثبت این تیم ادامه داشته باشد.

پیکان در نیم فصل دوم شرایط نسبتا بهتری در مقایسه با شروع فصل داشته و از محدوده خطر تا حدودی فاصله گرفته است.
این تیم بعد از برد مقابل سپاهان شرایط روانی بهتری داشته و در هفته‌های اخیر نشان داده که با وجود جوانی بازیکنانش می‌‍تواند از سقوط فرار کند و حتی رتبه قابل توجهی در جدول به دست بیاورد.

مددی در صحبت‌های خود با بازیکنان دلگرمی داد تا این نتایج مثبت ادامه داشته باشد و البته از کادر فنی تیمش حمایت کرد.
گفتنی است پیکان در بازی اخیر خود با دو گل از تیم هوادار عقب بود اما در نهایت با یک بازگشت بزرگ در این بازی هم شکست نخورد تا نشان دهد به کیفیتی رسیده که راحت شکست نمی‌خورد حتی اگر در این تیم ستاره یا مهره‌های تعیین کننده و شاخصی وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد