Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سرهنگ رضا دولتشاهی با بیان اینکه از روز گذشته لحظه‌به‌لحظه تردد در مسیرهای خوزستان در حال افزایش است، اظهار داشت: تردد خودروها در مسیرهای مواصلاتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه محدودیتی در مسیرهای مواصلاتی استان خوزستان وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه اربعین تردد زائران بیش‌ازپیش افزایش می‌یابد؛ تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران اربعین در این ایام اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه خوزستان با اشاره به حضور گروه‌های پلیس‌راه در مسیرهای مختلف این منطقه افزود: موکب‌های ستاد اربعین در مسیرهای مواصلاتی این استان و در پایانه مرزی مستقر شدند.

کد خبر 4736189

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 پلیس راه خوزستان رضا دولتشاهی اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز گرگان گردشگری اجلاس جاده ابریشم شهرکرد بیرجند آتش نشانی دفاع مقدس جنگ تحمیلی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد دریایی تا هفتم فروردین ۱۴۰۳

تین نیوز

الله مراد عفیفی پور از انجام ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد دریایی تا صبح هفتم فروردین سال جاری خبر داد و با اشاره به اینکه با شروع طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا صبح روز هفتم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۷۰ هزار تردد شناور مسافری در سواحل جنوب و شمال ایران طی ۱۲ روزه ابتدایی طرح تسهیل سفرهای دریایی، ثبت شده است، گفت: طی این مدت همچنین ۴۱۲ هزار دستگاه خودرو بین سرزمین اصلی و جزایر و بالعکس جابه جا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عفیفی پور افزود: علاوه بر این ۱۹ هزار شناور مسافری، حمل و جا به جایی تردد مسافران را بین سرزمین اصلی با جزایر کشور و بالعکس بر عهده داشته اند و در همین مدت، ۱۷۰ هزار تردد شناور گردشگری دریایی در سواحل جنوب و شمال کشور ثبت شده است.

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۴۰۳ با بیان اینکه پیرو اخطارهای هواشناسی که در ابتدای هفته جاری صادر شد، تردد خودرو و مسافر در بنادر غرب هرمزگان شامل بندر چارک به سمت جزیره کیش و بندر آفتاب به سمت جزیره کیش کماکان ممنوع است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی، این ممنوعیت تا جمعه هفته جاری ادامه دارد و اگر تغییری حاصل شود، اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

عفیفی پور با اشاره به اینکه در مرکز استان هرمزگان، حمل خودرو بین بنادر پهلو لافت در جزیره قشم مدیریت شده، کاملاً ایمن و به صورت خاص و محدود انجام می شود، عنوان کرد: امیدواریم شرایط جوی اجازه خدمت رسانی بیشتر را هم وطنان عزیز بدهد.

وی ادامه داد: از تمامی هم وطنان که خطه زیبای جنوب کشور را برای سفرهای نوروزی انتخاب کرده اند، درخواست می کنیم حتماً از مبادی و شناورهای مجاز برای سفرهای دریایی و گردشگری دریایی استفاده کنند و به توصیه و هشدارهای ایمنی صادر شده در این خصوص گوش کنند و تا بهبود شرایط جوی، صبور باشند.

مسیرهای تردد مجاز دریایی در هرمزگان

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۴۰۳ درباره مسیرهای تردد مجاز دریایی در استان هرمزگان، بیان کرد: تردد از بندر شهید حقانی به بندر شهید ذاکری قشم و بالعکس، از بندر شهید حقانی بندرعباس به هرمز و بالعکس، از بندر شهید ذاکری قشم به هرمز و بالعکس، از بندر شهید ذاکری قشم به جزیره لارک و بالعکس، از بندر پل به بندر لافت و بالعکس، از بندر شهید حقانی به جزیره بوموسی و بالعکس، از بندر آفتاب به جزیره کیش و بالعکس، از بندر چارک به جزیره کیش و بالعکس، از بندر شیب دراز به جزیره هنگام و بالعکس و تردد از بندر کندالو به جزیره هنگام و بالعکس از جمله مسیرهای دریایی مجاز است.

عفیفی پور افزود: تردد از بندر شهید باهنر بندرعباس به بندر بهمن قشم و بالعکس، از بندر لنگه به جزیره کیش و بالعکس و همچنین تردد از بندر لنگه به جزیره بوموسی و بالعکس به عنوان مسیرهای پشتیبان در نظر گرفته شده است.

مسیرهای تردد مجاز دریایی در بوشهر

وی درباره مسیرهای دریایی مجاز در استان بوشهر نیز، اعلام کرد: تردد از بندر گناوه به بندر خارگ و تردد از بندر بوشهر به بندر خارگ، ۲ مسیر دریایی مجاز تعریف شده در استان بوشهر است.

شماره تماس ۱۵۵۰ برای اعلام اضطرار دریایی

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۴۰۳ خاطر نشان کرد: هم وطنان عزیز می توانند از هر کجای استان های ساحلی در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی با شماره چهار رقمی ۱۵۵۰ جهت اعلام اضطرار دریایی و بدون نیاز به گرفتن کد پیش شماره به راحتی و به طور مستقیم با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی جهت ارائه گزارش حادثه و درخواست کمک تماس حاصل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد
  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور | از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور/ از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت
  • ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد دریایی تا هفتم فروردین ۱۴۰۳
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است
  • پرفروش‌ترین خودروها در اروپا
  • مشکلی در تردد خودروها در استان خوزستان وجود ندارد