Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دراگان اسکوچیچ عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا تهران اظهار داشت: بازی برابر سایپا سخت است ولی این تیم برابر ما در آبادان مشکل خواهد داشت.

وی افزود: تیم سایپا را بخوبی آنالیز کرده ایم و با شناختی که از این تیم داریم برای پیروز شدن باید تلاش کنیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: این بازی می تواند سکوی پرتاب ما در جدول باشد زیرا با کسب سه امتیاز این دیدار فرصت برای صعود در جدول رده بندی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ تصریح کرد: البته با پیروزی برابر سایپا فرصت این را داریم که فاصله امتیازی خود را با شاگردان ابراهیم صادقی در جدول افزایش دهیم.

وی افزود: دیدار برابر سایپا از همه لحاظ برای ما مهم است و بازیکنانم باید اهمیت این دیدار را درک و برای پیروزی تلاش بیشتری داشته باشند.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: برای کسب سه امتیاز این دیدار نیاز به حمایت هواداران آبادانی داریم و امیدواریم آنها در این شرایط سخت به ورزشگاه بیایند تا انگیزه بازیکنان صنعت نفت را افزایش دهند.

وی در خصوص جام حذفی نیز گفت: ما با قرعه خیلی سختی بنام پرسپولیس تهران مواجه شدیم که برای عبور از این تیم باید چندین برابر تلاش کرد زیرا پرسپولیس تیمی مدعی و پر از مهره است.

ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا تهران به این نشست خبری نرسید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با هشت امتیاز در رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد فردا جمعه از هفته ششم این مسابقات میزبان سایپا تهران است.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر دراگان اسکوچیچ خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در پایان هفته بیست و چهارم توانست ۴۵ امتیاز کسب کند و در رده سوم جدول قرار گیرد. سپاهان با هدایت «ژوزه مورایس» موفق شد روز گذشته، ملوان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا طلسم عدم پیروزی برابر این تیم را پس از ۱۰ سال بشکند.

سپاهان با اینکه در دیدارهای اخیر نتوانسته آن طور که باید رضایت هواداران خود را به دست آورد اما شاگردان مورایس در ۳ بازی اخیر خود برابر تیم‌های صنعت نفت آبادان، نساجی و ملوان توانسته‌اند آمار خوب ۸۴ درصد پاس صحیح در هر بازی را از خود به ثبت برسانند.

بازیکنان سپاهان در مصاف با صنعت نفت آبادان که با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند، ۶۲۰ پاس به یکدیگر ارسال کردند که ۷/‌‬ ۸۴ درصد آنها صحیح بود. زردپوشان در مصاف خانگی با نساجی، ۵۶۳ رد و بدل کردند که باز هم دقت پاس آنها ۷/‌‬ ۸۴ بود. در دیدار روز گذشته شاگردان مورایس اختلاف چشمگیری نسبت به حریف از لحاظ تعداد پاس‌های رد و بدل شده نداشتند، اما آمار خوب ۴/‌‬ ۸۴ درصد پاس صحیح را به ثبت رساندند.

رکوردار ارسال پاس‌های صحیح تا به اینجای لیگ برتر در دست پرسپولیس است که در بازی با صنعت نفت آبادان، دقت پاس ۸/‌‬ ۹۰ درصد را بازیکنان این تیم داشتند که نشان از کیفیت خوب تیم‌های بالای جدولی می‌دهد.

کد خبر 6085124

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!