Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محمود بخشی شهردار گز و برخوار  ایجاد شهرک نمایشگاهی خودرو این شهر را مهمترین و حیاتی‌ترین پروژه شهرداری دانست و گفت: در صورت توافق با مالکان حقیقی کلنگ احداث این شهرک در دهه فجر امسال به زمین زده خواهد شد.


او افزود: جانمایی شهرک نمایشگاهی خودرو، در املاک جنوب‌غربی شهر در سه فاز ۲۰ هکتاری با پهنه ۶۰ هکتاری برای احداث در نظر گرفته شده، که به دلیل تعدد مالکان حقیقی و مسائل حقوقی این طرح از سال ۱۳۹۲ تا کنون مسکوت مانده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار گز برخوار  ادامه داد: توافق با مالکین اصلی‌ترین چالش مدیریت شهری است و سرانه فضای عمومی و معابر ۷۰ درصد و سهم بهره‌مندی مالکان ۳۰ درصد است، که این میزان با توجه به توقع مالکان از منافع حاصل از طرح احداث و تملک آن‌ها به صورت مشایی در هر ملک روند توافق و تعاملات را کند کرده‌است.


یخشی تصریح کرد: احداث شهرک نمایشگاهی باعث ایجاد سه هزار شغل مرتبط و ریشه کن کردن بیکاری و برندسازی شهر گز در شاخص استانی و ساماندهی وضعیت نمایشگاه‌های اتومبیل می‌شود.
محمود بخشی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری با توجه به بدهی ۵ میلیارد تومانی منظور شده از دوره قبل که اتمام ساخت مجموعه فرهنگی کتابخانه و احداث ساختمان آتش‌نشانی را در برمی گیرد، در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

او ادامه داد: فراهم کردن بستر ایجاد شهر الکترونیک، احیای خانه‌های تاریخی شهر گزبرخوار، تاسیس شورای نامگذاری اماکن و معابر شهری، ایجاد شورای فرهنگی و هماهنگی ترافیک، تسهیل شرایط واگذاری کاروانسرای عباسی شهرگز به سرمایه‌گذار و قانونمند کردن توافقات در شهرداری از دیگر اقدامات شهرداری و شورای دوره پنجم در دو سال گذشته بوده‌است.


انتهای پیام /ش



شهر گز میزبان شهرک نمایشگاهی بین المللی خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم

مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید به مساحت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد احداث شد.

وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید

افتتاح گلخانه پرورش فلفل دلمه در اردل

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه هر ساله بیش از ۶۵ درصد گل‌های فصلی مورد نیاز در گلخانه‌های نهالستان تولید می‌گردد، گفت: گلخانه‌های تازه احداث شده تمامی تجهیزات لازم از جمله سیستم فن و پد، سیستم روشنایی، سیستم آبیاری، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه، شاسی‌های رو باز گل‌های فصلی و. را نیز دارا می‌باشند.

وی ادامه داد: احداث دو گلخانه دیگر در نهالستان با هدف افزایش تولیدات گلخانه‌ای و ارتقاء فضای سبز در سال آتی در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفته است.

خبرنگار: نگار شیخ پور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا