Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکساندر کوندراتیوک، شهروند ۲۴ ساله اوکراینی که برای نرفتن به سربازی با دخترعموی ۸۱ ساله‌اش ازدواج کرده، صوری بودن این ازدواج را رد کرد و گفت که رابطه دوستانه و صمیمی با همسرش داشته و از این رو با او ازدواج کرده و این پیوند با هدف فرار از سربازی صورت نگرفته است.

براساس قوانین اوکراین همه مردان جوان باید در ارتش این کشور خدمت کنند مگر آنکه همسر بیمار یا معلولی داشته باشند که نیاز به مراقبت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای کوندراتیوک با ارائه سند ازدواج خود با دختر عموی معلولش توانست از خدمت سربازی معاف شود. مراسم ازدواج آن‌ها در روستایی در نزدیکی شهر وینیتسای اوکراین برگزار شد.

برخی از روزنامه‌ها از همسر الکساندر کوندراتیوک درباره او سوال کرده‌اند و او گفته که الکساندر شوهر مهربانی است که از او مراقبت می‌کند، ولی همسایگان با تکذیب این موضوع گفته‌اند که او را در این منطقه ندیده‌اند و معمولا خواهران، نوه‌ها و خواهرزاده‌های این پیرزن به منزل او رفت و آمد کرده و از او مراقبت می‌کنند.

به گزارش رسانه‌های اوکراین این پیرزن به تنهایی در خانه خود در روستای محل سکونتش زندگی می‌کند و تنها چیزی که از ازدواج او با پسرعمویش وجود دارد، سند ازدواجی است که الکساندر کوندراتیوک در جیب دارد و هرگاه ارتش از او می‌خواهد که خدمت سربازی خود را انجام دهد، آن را نشان مسئولان ذی‌ربط می‌دهد.

گفته می‌شود در پی رسانه‌ای شدن این پرونده، ارتش اوکراین در حال تحقیق و راستی‌آزمایی ازدواج الکساندر کوندراتیوک ۲۴ ساله و دخترعمومی ۸۱ ساله‌اش است.

منبع: العربیه 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص بیان کرد: در پی وصول تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر قتل خانمی ۴۳ ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: شوهری که زن خود را به دلیل درخواست طلاق به قتل رساند

وی افزود: در این رابطه بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم ۴۳ ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کاراگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب ماموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم با او دچار اختلافاتی شده بودم که وی را باغ آورده و پس از مشاجره که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227454 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر