Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال حساس خطیبی و مهاجری در حالی در قائم‌شهر برگزار که دو تیم ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از قائم‌شهر، دو تیم ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران، عصر جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نساجی مازندران هفته گذشته در چارچوب جام حذفی کشور در قائم‌شهر با نتیجه یک بر صفر از تیم شهرخودرو مشهد شکست خورد و این در حالی بود که شاگردان رضا مهاجری در هفته پنجم لیگ برتر ایران در مقابل تیم پارس جنوبی جم به تساوی دو بر دو دست یافتند.

اگرچه تیم رکورد شکست ناپذیری قائمشهری‌ها در ورزشگاه شهید وطنی هفته گذشته شکسته شد اما بازی‌های این تیم در لیگ برتر امسال همیشه پرگل و بسیار تماشاگرپسند بوده و هواداران این تیم امیدوارند شاهد  یک برد خانگی دیگر از تیمشان در قائم‌شهر باشند.

تیم ماشین‌سازی تبریز نیز هفته گذشته در بازی جنجالی مقابل پرسپولیس تهران یک  بر صفر شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و شاگردان رسول خطیبی عزم خود را جزم کرده اند تا در این دیدار خارج از خانه به امتیاز برسند.

پایان اردوی تیم فوتبال نساجی در کردان کرجکاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران مصدوم شدبازیکن تیم فوتبال نساجی: تساوی عادلانه‌ترین نتیجه برای دیدار ماشین‌سازی - نساجی بود

از نکات قابل توجه این دیدار حضور حامد لک دروازبان سابق تیم نساجی مازندران در تیم مقابل یعنی ماشین سازی تبریز است. علی شجاعی از تیم نساجی با سه گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

مجتبی رمضانی، محمد قاضی، محمدجواد جلالی و مهرداد کفشگری همچنان به علت عدم صدور کارت بازی، نمی‌توانند در این بازی تیم نساجی مازندران را همراهی کنند‌.

تیم نساجی مازندران با 8 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و در آن‌ سوی میدان نیز شاگردان رسول خطیبی با 6 امتیازی در رده دهم قرار دارند.

گزارش از علی گرجی‌پور

انتهای پیام/ف

R41358/P/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم، صنعت نفت آبادان میزبان پرسپولیس است.

این مسابقه حساسیت دو چندانی دارد چراکه علاوه بر اهمیت برای تیم‌های بالای جدول به خصوص استقلال در کورس قهرمانی، برای تیم‌هایی که گزینه سقوط هستند نیز مهم است.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌هایی است که هفته‌هاست برای بقا می‌جنگد و اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به نساجی در رده پانزدهم قرار دارد.

نساجی که فردا دیدار حساس و سختی با تراکتور دارد، در روز اول بازی‌های این هفته امیدوار است که پرسپولیس صنعت نفت را شکست دهد تا با گرفتن امتیاز از تراکتور شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال