Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا، پرونده‌هایی را برای رسیدگی به تخلفات چند باشگاه قاره سبز در هفته دوم لیگ قهرمانان به جریان انداخت. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) فرآیند رسیدگی به تخلفات شش باشگاه قاره سبز در مسابقات هفته جاری لیگ قهرمانان را آغاز کرد که دو باشگاه منچسترسیتی و رئال مادرید هم شامل آن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه المپیاکوس یونان یکی از باشگاه‌هایی است که از سوی یوفا توبیخ شده، چون هواداران این تیم در شب باخت 3 بر یک در خانه ستاره سرخ بلگراد، بنری را نمایش درآوردند که به زعم اتحادیه فوتبال اروپا دارای پیام‌های نژادپرستانه بوده است. علاوه بر این المپیاکوس به دلیل تأخیر برای حضور در زمین بازی هم ممکن است مجازات شود. البته تیم ستاره سرخ صربستان هم به دلیل رفتار ناشایست بازیکنانش در دیداری که پنج از نفر آنها از جمله دو نیمکت‌نشین کارت زرد گرفتند، توبیخ شده است.

طبق اعلام کمیته انضباطی، اخلاقی و کنترل یوفا، جلسه‌ای در روز جمعه برگزار خواهد شد که در آن تخلفات صورت گرفته از سوی باشگاه‌های خاطی به آنها تذکر داده می‌شود. باشگاه‌های منچسترسیتی و دیناموزاگرب کرواسی هم به خاطر تخلفات هواداران‌شان (به ترتیب پرتاب برخی اشیاء به داخل زمین بازی و خسارت زدن به صندلی‌های ورزشگاه اتحاد) در جریان پیروزی 2 بر صفر میزبان انگلیسی، مؤاخذه واقع شده‌اند.

کورتوا در تمرینات رئال مادرید شرکت نکرد

 

رئال مادرید هم به دلیل تأخیر در شروع بازی خانگی‌اش مقابل بروژ بلژیک که با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت، توبیخ شده است. در همین حال باشگاه بلژیکی هم ممکن است به خاطر لحن زننده هافبکش رود فورمر در مکالمه با داور مسابقه پس از اخراج او از زمین بازی، مجازات شود.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی اتحادیه فوتبال اروپا یوفا رئال مادرید منچسترسیتی اتحادیه فوتبال اروپا یوفا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 در این دیدار حساس و مهم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 

بلینگام که در این فصل یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده است، در این بازی هم بار دیگر ناجی رئال مادرید شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش این تیم را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه بارسا کند و نقش مهمی را در کسب این برد ارزشمند ایفا کند. 

این ستاره انگلیسی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند به رئال پیوست، در این فصل موفق شده 17 گل برای رئال مادرید به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان است و در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسلونا گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. 

فان باستن که به عنوان کارشناس این بازی در برنامه Match of The Day حضور پیدا کرده بود، با اشاره به این که محو درخشش این بازیکن شده است گفت:« همه باید بدانیم که بلینگام واقعا خارق العاده است.»

دیگر خبرها

  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است