Web Analytics Made Easy - Statcounter


رضا انصاری امروز در گفت‌وگو بافارس در شیراز اظهار داشت: ظاهراً شخصی به مأموران حوزه نظارت سابق شهرداری پول داده تا به‌صورت غیرقانونی ساخت‌وساز کند.

وی افزود: این شخص به شهرداری مراجعه کرد و ما به وی گفتیم تا عدم خلافی و مجوزات قانونی را نگیرد، اجازه ساخت‌وساز ندارد اما وی بی‌توجه به حرف ما دیشب در حال ساخت‌وساز بوده و مأموران شهرداری در حال کشیک، وی را می‌بینند و او نیز به‌سوی آن‌ها شلیک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری تصریح کرد: مأموران شهرداری در این تیراندازی آسیب ندیده‌اند اما یکی از کارگران شهرداری را به حال مرگ کتک زده‌اند و راهی بیمارستان کردند.

سرپرست شهرداری صدرا با اشاره به تخلفات گسترده در شهر صدرا گفت: ما در همان یک هفته اول 90 حکم ورود گرفتیم تا جلوی ساخت‌وساز غیرقانونی را بگیریم.

*صدرا از لواسان بدتر!

درعین‌حال یک مقام آگاه دیگر در شهرداری صدرا به خبرنگار فارس گفت: صدرا محل فساد شده و ساخت‌وساز آن از لواسان تهران بدتر است و غالب این ساخت‌وسازها نیز توسط مسئولان انجام شده است.

 وی همچنین گفت: ساختمان‌هایی در اینجا ساخته شده است که سونا و جکوزی آن وسط پذیرایی ایجادشده و در تهران نیز نمی‌توان چنین ساختمان‌هایی دید!

این مقام آگاه درعین‌حال اظهار داشت: مسئولان به ویژه مسوولان دادگستری و دادستان محترم باید فکری به حال این ساخت‌وسازهای غیرمجاز و متخلفان در صدرا کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ شهردار همدان در این مراسم گفت: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک با شعار مشارکت مردم در برابر پلاستیک نام گذاری شده است و به همین منظور مسابقه فرهنگی و هنری را برای گروه‌های دانش آموزی درباره دست سازه‌ها و نقاشی با موضوع بازیافت برگزار کردیم.

مسعود حسینی افزود: ساخت روگذر‌ها در همدان نقش مهمی در کاهش ترافیک و سلامت هوا داشته است و از سوی دیگر اجرای آبیاری بارانی و قطره‌ای در ۵۱ درصد فضا‌های سبز شهرداری کمک زیادی به کاهش مصرف منابع کرده است.

او همچنین گفت: برای داشتن زمینی پاک و حفظ محیط زیست شهرداری همدان ساخت دو بوستان اکباتان و منطقه حیدره به مساحت ۴۸ هکتار، ایستگاه دوم سنجش هوا و تعویض اتوبوس‌های فرسوده را در برنامه دارد.

دیگر خبرها

  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد